וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו מעודכנים בישראל

6.5.2020 / 10:11

מערכת מולטימדיה חדשה וגדולה מבעבר, תוספת מערכות בטיחות לרמות הגימור השונות, הנעה אחורית לגרסה החזקה של הג'וליה, במקום זו הכפולה. בצד השיווקי: "ביטוח קורונה" לרכישה במצב הנוכחי

אלפא ג'וליה וסטלביו המחודשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
חיצונית לא העזו לגעת בהן, תודה לאל/אתר יצרן, יצרן

היו לנו מעט מעט טענות לאלפא רומיאו ג'וליה ולסטלביו כל עוד היינו בנסיעה, רצוי לבד ובכביש מפותל. ההיצע הנוכחי של אלפא הבטיח וקיים בהיבטים האלו. סימני השאלה עלו לרוב בעצירה. שם מערכת המולטימדיה הזעירה, המיושנת למראה, אבזור בטיחות לא הולם למכוניות במחירון ועוד זוטות הקשו עליהן לשכנע את אלו שאינם אלפיסטים משוכנעים מראש.

למרות העדכון והשינויים, מחירי הבסיס של שני הדגמים דווקא רושמים ירידה, כאשר ג'וליה מתחילה ב-219 אלף שקלים (הפחתה של 20 אלף שקלים) והסטלביו ב-259 אלף שקלים (כאן ההפחתה היא של 60 אלף שקלים).

אלפא ג'וליה וסטלביו המחודשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
ג'וליה, עכשיו גם החזקה עם הנעה אחורית בלבד/אתר יצרן, יצרן

כעת, אחרי שעברו שני הדגמים הללו עדכון, הם אמורים לסגור את הפער בנקודות האלו. העדכון לא נגע בעיצוב החיצוני היפהפה של שתי המכוניות האלו. העידכון החזותי הוא בתא הנוסעים כאשר מערכת המולטימדיה עם מסך ה-7 אינץ' מפנה את מקומה לאחת בגודל 8.8 אינץ', אמנם גודל שלא מפיל איש מהרגליים כיום, אך עדיף מאשר בעבר. בלוח המחוונים מסך ה-7 שבעבר היה רק ברמות הגימור הגבוהות הוא כעת סטנדרט שני הדגמים מגיעים בארבע רמות גימור: ספורט, מונזה, TI והגרסה הבכירה כבעבר היא וולוצ'ה (מלבד הקוואדרופוליו כמובן).

עוד בוואלה!

קרב מנהלים ספורטיביים: אלפא רומיאו ג'וליה נגד אודי A4 ו-ב.מ.וו 330

לכתבה המלאה
אלפא ג'וליה וסטלביו המחודשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
סטלביו, אחד הספורטביים והמהנים לנהיגה בכל הז'אנר/אתר יצרן, יצרן

כבעבר, את שני הדגמים יניע מנוע 2.0 ליטרים בנזין בהספק של 200 כ"ס בגרסאות הרגילות או 280 כ"ס בגרסאות הוולוצ'ה החזקות והתיבה היא פלנטרית 8 הילוכים. בג'וליה הביצועים הם 6.6 שניות למנוע ה-200 ו-5.2 שניות למנוע ה-280 המהירות המירבית היא 235 ו-240 קמ"ש בהתאמה. בשורה משמחת לטהרני הנהיגה היא שהוולוצ'ה החזקה חוזרת הביתה ותציע הנעה אחורית בלבד במקום כפולה כבעבר.

אצל הסטלביו בעל ההנעה הכפולה, התאוצה ל-100 בגרסת ה-200 כ"ס היא 7.2 שניות והמהירות המירבית היא 215 קמ"ש. בגרסת ה-280 כ"ס התאוצה היא 5.7 שניות והמהירות המירבית היא 230 קמ"ש.

אלפא ג'וליה וסטלביו המחודשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
עכישיו יותר טוב, תא הנוסעים של ג'וליה עם המסך החדש/אתר יצרן, יצרן

לגבי בשורת האבזור הבטיחותי המתקדם, יש לסייג את ההצהרות האלו, שכן ברמות הכניסה "ספורט" הן הג'וליה והן הסטלביו מציעים אך ורק בלימה אוטומטית. גם בקרת הסטייה מנתיב הינה פסיבית ומתריעה בלבד. מערכות בטיחות מתקדמות של תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב ב"שטח מת", חיישני חנייה, שליטה באורות והתרעה על עירנות נהג מוצעות מרמות הגימור מונזה ומעלה.

מחירים:
אלפא רומיאו ג'וליה:
ספורט - 219 אלף שקלים
מונזה - 259 אלף שקלים
אלף שקלים 289 - TI
וולוצ'ה - 319 אלף שקלים

אלפא סטלביו:
ספורט - 259 אלף שקלים
מונזה - 289 אלף שקלים
אלף שקלים 319 - TI
וולוצ'ה - 349 אלף שקלים

אלפא ג'וליה וסטלביו המחודשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים של הסטלביו/אתר יצרן, יצרן

תנאי רכישה תואמי מצב

ההתמודדות עם חוסר הוודאות הכלכלי של לקוחות מחד והצורך להמשיך לסובב את הגלגלים של התעשייה מאידך מביאים אותנו לראות, לא בפעם הראשונה, לא האחרונה ובאופנים רבים בעתיד ערוצי רכישה שמטרתם להעניק ללקוחות תחושת ביטחון ביכולתם לעמוד בעסקה ותנאי התשלום.

יבאנית אלפא רומיאו לישראל בוחרת להציע ללקוחות הרוכשים ממנה "ביטוח קורונה". מה שמאפשר הביטוח הוא שבמקרה התפרצות חוזרת של הנגיף, יהיו מספר מסלולים שיאפשרו ללקוח לצלוח את התקופה הזו: הקפאת תשלומים ל-3 חודשים, הארכה ופריסה של תקופת ההלוואה ב-24 חודשים או קנייה חוזרת של הרכב בהוכחת פיטורין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully