וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק סאנגיונג קורנדו החדש

4.6.2020 / 15:04

טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל מתחילה בשיווק הקורנדו החדש. מנוע 1.5 ליטר טורבו, 163 כ"ס ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. המחיר: 145 אלף שקלים

סאניונג קורנדו. יצרן, אתר יצרן
סאניונג קורנדו/אתר יצרן, יצרן

החל השיווק המקומי של הדור הרביעי של סאנגיונג קורנדו. מי שהחל את חייו כהעתק קוריאני לג'יפ CJ-5 האמריקני והפך בשני הדורות האחרונים שלו לג'יפון המנסה לאתגר את היצרניות הגדולות במגרש בו משחקת החברה כבר שנים רבות, אם כי בנפחים מצומצמים ביחס לענקיות מארץ המוצא כמו קיה ויונדאי.

הדור הרביעי שהוצג בתחילת 2019 מקבל את המראה הנוכחי של דגמי היצרנית, ובחרטום אפשר לראות את הדימיון לרקסטון הגדול ממנו. מבחינת מימדים חיצוניים מתמקם הדגם בין ניסאן קשקאי וסקודה קארוק לקיה ספורטאז', או במספרים: אורך של 445 ס""מ, רוחב של 187 ס"מ, הגובה הוא 163 ס"מ ובסיס הגלגלים של 268 ס"מ הוא זהה לזה של הספורטאז'. תא המטען בנפח 400 ליטרים קטן משל הקארוק והספורטאז' (500 ו-491 ליטרים בהתאמה).

סאניונג קורנדו. יצרן, אתר יצרן
עיצוב החרטום מזכיר את זה של הרקסטון/אתר יצרן, יצרן

המנוע בקורנדו החדש הוא בנפח 1.5 ליטרים, ארבעה צילינדרים ומוגדש טורבו שמפיק 163 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-28.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. ההנעה היא קדמית דרך תיבת הילוכים פלנטרית בת שישה יחסי העברה (מתוצרת אייסין היפנית). הביצועים הם זינוק ל-100 קמ"ש ב-12 שניות והמהירות המירבית היא 193 קמ"ש. מתחת למרכב תמצאו מתלה מסוג מק'פרסון מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: סאנגיונג רקסטון מחודש

לכתבה המלאה
סאניונג קורנדו. יצרן, אתר יצרן
סאניונג קורנדו/אתר יצרן, יצרן

לקורנדו רמת גימור אחת עם חישוקי 18 אינץ', חלונות כהים, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, למערכת המולטימדיה מסך 8 אינץ' וקישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד ועוד. מערך הבטיחות מתחיל בחמישה כוכבי ריסוק במבחן של EURO NCAP, ממשיך במערכות הבטיחות המתקדמות כמו תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, התרעת אי שמירת מרחק, שליטה אוטומטית על האורות והתרעה על רכב מלפנים שמתחיל נסיעה.

מחירו של הסאנגיונג קורנדו יעמוד על 145 אלף שקלים, מעט פחות ממתחרים במימדים דומים לו דוגמת קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ודומיהם, קרוב יותר למחירי טויוטה CHR וקיה נירו.

סאניונג קורנדו. יצרן, אתר יצרן
סאניונג קורנדו/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully