וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי טרייטון בגרסת פרו משופרת לשטח

9.6.2020 / 11:50

גרסת "פרו" עם שיפורי שטח נוספת לדגם הטרייטון של מיצובישי. הגבהת מרכב, צמיגי שטח, מיגון ותוספות אבזור. המחיר: 20 אלף שקלים תוספת למחיר הרכב לתקופת ההשקה

מיצובישי טרייטון פרו. יח"צ,
הגבהה, מיגון וצמיגי שטח לטרייטון בגרסת הפרו/יח"צ

כפי שהובטח לנו בהסתייגות על ידי אנשי "כלמוביל" יבואנית מיצובישי במבחן הבכורה שערכנו לו, מציג היבואן את גרסת ה"פרו" לטרייטון המחודש. אז במבחן צוין כי הגבהת הרכב וציודו בצמיגי שטח ייעודיים צפויים לשפר משמעותית את יכולות השטח שלו.

כעת הוא מגיע וכולל סדרת שיפורי שטח הכוללים צמיגי AT של פירלי במידות 265/60 על חישוק 18 אינץ', סט קפיצים של PEDDERS ובולמי בילשטיין המגביהים את הרכב ב-5 ס"מ (מאושר ברישיונות). מתחת למרכב חבילת מיגון מלאה של 6 חלקים ומדרגות צד מתוצרת אספיר.

מיצובישי טרייטון פרו. יח"צ,
צמיגי AT של פירלי/יח"צ

חיצונית מקבלת גרסת הפרו חישוקים שחורים, גריל קדמי שחור במקום זה בגימור כרום בגרסאות הרגילות וקשת ארגז שחורה.
מבחינת מכלולי השטח, בתלוי ברמת הגימור, גם גרסת הפרו עושה שימוש באלו המוכרים מדגמי הטרייטון הרגילים. החל בהנעה כפולה רגילה עם הילוך כוח ועד מערכת הסופר סלקט המאפשרת נסיעה בשילוב 4X4 גם בכביש, נעילת דיפרנציאל מרכזי ואחורי וכמובן הילוך כוח.

גם ההנעה נותרת ללא שינוי עם מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטרים, 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ. תיבת הילוכים המוצעת היא ידנית או אוטומטית בת שישה יחסי העברה, כאשר ברמות הגימור הגבוהות היא עם אפשרות העברת הילוכים ממנופים מאחורי ההגה.

גם מערכות הבטיחות המתקדמות משתנות בין רמות הגימור כאשר אלו הגבוהות כוללות בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור, מערת למניעת האצה בלתי רצויה ועוד.

עוד בוואלה!

מבחן בכורה: מיצובישי טרייטון 2020

לכתבה המלאה
מיצובישי טרייטון פרו. יח"צ,
בקרת שיוט ואקלים, כיוון חשמלי למושב הנהג, כניסה ללא מפתח ומושבי עור ברמות הגימור הגבוהות/יח"צ

חבילת הפרו ניתנת להזמנה על גבי כל אחת מגרסאות הטרייטון כפולות ההנעה. החל בגרסת ה-DESERT שמחירה 235 אלף שקלים, עבור ב-DAKAR שמחירה 245 אלף שקלים ועד ל-DAKAR SE המאובזרת שמחירה 256 אלף שקלים.

מחיר החבילה עומד על 35 אלף שקלים, כאשר בתקופת ההשקה מחירה יהיה 20 אלף שקלים.

נהיגת התרשמות ראשונה מהדגם תפורסם בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully