וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הפאר: בנטלי פליינג ספר בישראל

1.7.2020 / 10:56

יאכטת הפאר של בנטלי, הפליינג ספר מתחילה להימכר בישראל, החל מ-1.9 מיליון שקלים ועד 2.3 מיליון ל-5.3 מטרים של הטוב ביותר שיש לתעשיית הרכב להציע

בנטלי פליינג ספר בישראל. יצרן, אתר יצרן
מקדמה בגובה 20 אחוזים מהסכום תשריין לכם אחת/אתר יצרן, יצרן

380 אלף שקלים קונים לכם היום רשימה ארוכה של מכוניות טובות מאוד בישראל, אבל הסכום המכובד הזה הוא רק המקדמה בגובה 20 אחוזים שתצטרכו לשים אם תרצו לקנות את בנטלי פליינג ספר החדשה שהגיעה לישראל.

חברת אורכיד ספורטס קארס, יבואנית מותג היוקרה הבריטי שבידיים גרמניות לישראל החלה בשיווק מכונית הפאר של היצרנית. הדגם שמתחרה בגוסט של רולס רויס ובמרצדס S קלאס מאייבך מתחיל במחיר של 1.9 מיליון שקלים ומגביה עד 2.3 מיליון שקלים לגרסת המהדורה הראשונה, אולם סכומים אלו הם רק נקודת הפתיחה לעולם שלם של אבזורים והתאמות אישיות.

בנטלי פליינג ספר בישראל. יצרן, אתר יצרן
5.3 מטרים של אלגנטיות, פאר ועוצמה/אתר יצרן, יצרן

הדור החדש יושב על גרסה מוארכת של פלטפורמת MSB של פורשה, שגם היא כמו בנטלי בבעלות קונצרן פולקסווגן, בעוד הדור הקודם עשה שימוש בפלטפורמה מוארכת של אודי A8. האורך הכללי של 532 ס"מ, הרוחב של 222 ס"מ ובסיס הגלגלים של 320 ס"מ (תוספת של 13 ס"מ ביחס לדור הקודם) הופכים אותה למכונית פאר במימדי ענק, כאשר בתוכה נמצאים מיטב החומרים המוכרים לתעשיית הרכב ורשימת אבזור ארוכה מאוד.

עוד בוואלה!

הוד מעלתה: נהיגה ראשונה בבנטלי קונטיננטל GT

לכתבה המלאה
בנטלי פליינג ספר בישראל. יצרן, אתר יצרן
שיא של רמות פאר ואיכות/אתר יצרן, יצרן

בשלב זה לפליינג ספר מנוע 6.0 ליטרים בתצורת W12 עם 635 כ"ס, 91.8 קג"מ ותיבת הילוכים כפולת מצמד בת שמונה יחסי העברה. בניגוד למערכת ההנעה הכפולה בעבר שהייתה בעלת יחס קבוע של 60 אחוזים לאחור ו-40 אחוזים לפנים, כאן הכוח מועבר למערכת הנעה כפולה קבועה עם עדיפות לגלגלים האחוריים והעברת כוח לפנים במקרים של צורך בעוד משיכה.

למרות משקל עצמי של קצת יותר מ-2.4 טונות, הפליינג ספר מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ועד מהירות מירבית של 333 קמ"ש. אם תהיתם על צריכת הדלק, אתם אפילו לא באיזור החיוג של בעלות על מכונית כזו, ובכל זאת הנתון הרשמי הוא 6.7 ק"מ לליטר.

על הפן הדינאמי והנוחות מופקדים מתלי אוויר חדשים ומוטות מייצבים אקטיביים, שיחד עם קשיחות מבנית גבוהה מבעבר והיגוי כפול אמורים להעניק לה יכולות דינאמיות משופרות לדברי החברה.

בנטלי פליינג ספר בישראל. יצרן, אתר יצרן
הנעה כפולה קבועה והיגוי כפול/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים גימורי עור ועץ שיוכל הלקוח לבחור מבין 15 סוגים וגוונים וזאת לפני הבחירה ללכת על גרסאות ה"מולינר" הנתפרות באופן אישי. לדברי היבואנית, כ-70 אחוזים מהלקוחות בוחרים באפשרות זו. מעבר לאלו מסך ענק של 12.3 אינץ' מחליף את לוח המחוונים ומסך זהה מוצע למערכת המולטימדיה כאופציה.

כל ארבעת המושבים במכונית מחוממים, מאווררים ומציעים עיסוי, ליושבים מאחור מסך נשלף באמצעותו הם שולטים בבקרת האקלים הנפרדת, וכמו בגרסת הקופה שלה, הקונטיננטל GT היא מציעה מעבר לשלל מערכות הבטיחות המתקדמות גם ראיית לילה המוקרנת על לוח המחוונים.

בנטלי פליינג ספר בישראל. יצרן, אתר יצרן
עם חימום, עיסוי ואוורור/אתר יצרן, יצרן

עוד ברשימת האבזור שיכולה למלא כתבה שלמה תמצאו תאורת מטריקס לד מהפנסים בחיתוך היהלום שלה, חישוקי 21 אינץ', כונן קשיח של 60 ג'יגה בייט, טלפון מקורי, גג שמש פנורמי, תצוגת נתונים על השמשה הקדמית ועוד.

10 לקוחות כבר הוזמנו על ידי לקוחות בישראל ואלו עתידים להגיע לישראל בזמן הקרוב כאשר היחידה הראשונה כבר כאן ותימסר בימים הקרובים.

מחירי הפליינג ספר מתחילים כאמור ב-1.9 מיליון שקלים לגרסה ה"רגילה" לפני תוספות
גרסת המולינר עם ההתאמות האישיות מתחילה ב-2.2 מיליון שקלים, ואם תרצו את המהדורה הראשונה שמוגבלת לשיווק בחצי השנה הראשונה וכוללת תוספות ייחודיות לה תיפרדו מ-2.3 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully