וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגאטי חדשה והיא שלכם תמורת 120 אלף שקלים

26.7.2020 / 9:49

94 שנים אחרי שאוטורה בוגאטי בנה לבנו את ה"בייבי בוגאטי" הראשונה, משחררת החברה את הדור השני של הרפליקה החשמלית לילדים. המהירויות לא מתחרות בבוגאטי של אבא, אבל עם 20, 45 או 70 קמ"ש הילד בה יהיה הכי מהיר בבית הספר

בוידאו: בוגאטי בייבי II, רפליקה חשמלית של הבוגאטי 35 המיתולוגית לילדים/יצרן

יצרנית המכוניות בוגאטי הודיעה עוד בתערוכת ז'נבה של השנה שעברה שאת יום ההולדת ה-110 של החברה היא תחגוג בצורה מיוחדת, היא עושה את זה עם הצגת הגרסה הסדרתית של ה"בייבי בוגאטי 2" רפליקה מדויקת להפליא של הטייפ 35 המיתולוגית, שהעלתה את בוגאטי למעמדה כיצרנית מכוניות מירוץ וספורט אקסלוסיבית. רק שהפעם היא ב-75 אחוזים מגודל המכונית המקורית ומיוצרת בשיתוף The Little Car Company.

בוגאטי בייבי II. יצרן, אתר יצרן
העתק נאמן למקור ב-75 אחוזים מהגודל/אתר יצרן, יצרן

אז היא לא בדיוק מיועדת לילדים, והחברה עצמה אומרת שהיא מתוכננת לגילאי 14 ומעלה שעבורם יהיה אפשר לבחור בין שלוש גרסאות של המכונית. גרסת הבסיס עם סוללות 1.4 קילוואט שעה. מעליה נמצאת ה-Vitesse שהמרכב שלה עשוי סיבי פחמן וסוללות 2.8 קילוואט שעה ויחידת הנעה חשמלית חזקה יותר, כולל "מפתח מהירות" שמאפשר לה לנצל את כל ההספק שלה, כמו בבוגאטי שירון. הגרסה השלישית ה-Pur Sang מיועדת כבר לאספנים. המנוע והסוללות זהים לאלו של ה- Vitesse אבל כאן המרכב עשוי אלומיניום בעבודת יד והיא נבנית באותן טכניקות ששימשו לבניית הטייפ 35 המקורית. בניית כל מרכב כזה אורכת 200 שעות עבודה.

מחירי המכוניות מתחילים ב-30 אלף יורו (כ-120 אלף שקלים) לגרסת הבסיס, ה- Vitesse תעלה 43,500 יורו וה- Pur Sang58,500 יורו (172 אלף ו-232 אלף שקלים בהתאמה).

עוד בוואלה!

LEGO בנו העתק מושלם ונוסע לבוגאטי שירון

לכתבה המלאה
בוגאטי בייבי II. יצרן, אתר יצרן
פולאריס RZR או זה? להיות נער עשיר מעולם לה היה קשה יותר.../אתר יצרן, יצרן

המכונית שנבנתה על פי גאומטריית המתלים המקורית של מכונית הגראן פרי של בוגאטי, אחרי שנסרקה באופן תלת מימדי, ההבדל היחיד הוא שכאן הבולמים מתכווננים. עם הנעה אחורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה, בלמים הידראוליים ובורר מצבי נהיגה, בלימה רגרנטיבית, זו ממש לא המכונית החשמלית לילדים שהייתם מוצאים בחנות הצעצועים הקרובה. בדגם הבסיס, מוצעים שני מצבי נהיגה החלש מבין השניים מגביל את ההספק ל-1.3 כ"ס ואת המהירות ל-20 קמ"ש והחזק יותר יביא אותה ל-45 קמ"ש בהספק של 5.4 כ"ס. בנהיגה מתונה החברה מצהירה על טווח של 25 ק"מ.

בגרסאות החזקות יותר, יש את שתי רמות אלו, ועם שימוש במפתח המיוחד הן מאפשרות את מלוא הפוטנציאל של 13.4 כ"ס, אז תגיע המכונית ששוקלת 230 ק"ג ל-70 קמ"ש מירביים, כאשר התאוצה מעמידה ל-60 קמ"ש מוערכת ב-6 שניות בהתאם למשקל הנהג. כאן נהיגה מתונה תביא אתכם לטווח מוצהר של 50 ק"מ.

בוגאטי בייבי II. יצרן, אתר יצרן
בגרסה הבכירה, הכל נבנה בעבודת יד ומעל ל-200 שעות עבודה למרכב בלבד/אתר יצרן, יצרן

במקור, עם ההודעה של החברה על ייצור 500 יחידות, כמו בגרסה המקורית, הן נמכרו בתוך שלושה שבועות ללקוחות שהזדרזו להזמין, אולם כעת מודיעה החברה כי שלאור המשבר העולמי והנסיבות שהשתנו למספר לקוחות שלהם, התפנו מספר מקומות בספר ההזמנות של הדגם לאלו שימהרו להזמין. אני לא בטוח שזה הסבר ממש אמין, אבל היי, יש לכם הזדמנות ממש לשמח את הילד שיגיע לתיכון בבוגאטי. אגב, קניית המכונית גם מאפשרת חברות במועדות אקסלוסיבי של בעלי בוגאטי צעירים והשתתפות בנהיגות על גבי מסלולי מירוץ מפורסמים עם המכוניות החשמליות.

בוגאטי בייבי II. יצרן, אתר יצרן
קלאסית עם טכנולוגיה חדשנית לדור הבא של לקוחות בוגאטי/אתר יצרן, יצרן

את הבייבי בוגאטי המקורית יצרו אוטורה בוגאטי ובנו ג'אן עבור הבן הצעיר במשפחה רולאנד ליום הולדתו הרביעי. גם אז המכונית הייתה העתק מדויק, אבל במחצית מהגודל של המקור. הרעיון היה לבנות מכונית יחידה מסוגה, אבל התגובות שקיבל אוטורה מהקהל שביקר במפעל וראה את המכונית הביאה את החברה לפתוח "קו ייצור" שפעל בין השנים 1927 ל-1936, כמו הגרסה המודרנית, הבייבי המקורית הייתה חשמלית עם מנוע 12 וולט והילוך קדמי ואחורי, על הבלימה היו אחראים סנדלי עץ בתוך בלמי התוף הקדמיים והאחוריים. המכוניות המקוריות הן כיום פריט אספנים מבוקש מאוד.

אה כן, אני יודע מה עובר לך בראש - אז זה לגמרי נכון - היא מספיק גדולה כך שגם מבוגרים יכולים לנהוג בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully