וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי מקימה חטיבה חשמלית תחת השם איוניק

12.8.2020 / 21:52

תוך שימוש בשם המשפחתית הקומפקטית שלה, המוצעת בגרסאות היברידיות, פלאג אין וחשמלית - מקימה יצרנית הרכב הקוריאנית יונדאי חטיבה כל חשמלית. בתוכנית: שלושה דגמים חדשים בתוך ארבע שנים

יונדאי מציגה את החטיבה החשמלית איוניק. יצרן, אתר יצרן
הנבחרת החשמלית של המותג איוניק, קרוסאובר קומפקטי, סדאן גדולה וקרוסאובר גדול/אתר יצרן, יצרן

אחרי התנסות בהצעת גרסאות חשמלית לחלוטין לדגמים שלה, כולל לשניים מרבי המכר המקומיים שלה - איוניק וקונה ואחרי מספר מכוניות קונספט, יונדאי יוצאת לצעד הלא נפוץ בתחום המכוניות העממיות ומקימה חטיבה חשמלית נפרדת. המסר מאחורי המהלך - לא עוד גרסאות אלא כניסה מלאה למגרש החשמלי עם דגמים ייעודיים.

יונדאי מציגה את החטיבה החשמלית איוניק. יצרן, אתר יצרן
יונדאי 45EV קונספט, רומז על הקרוסאובר הקומפקטי של החטיבה/אתר יצרן, יצרן

הבסיס לדגמים האלו, שלושה במספר בשלב זה יהיה פלטפורמה חשמלית חדשה שמפתחת החברה. הפלטפורמה בשם E-GMP או באריכות: electric global modular platform. במהלך ארבע השנים הקרובות הפלטפורמה הזו תישא את האיוניק 5 שיהיה קרוסאובר קומפקטי ויוצג כבר בתחילת השנה הבאה, האיוניק 6 שתהיה מכונית סדאן גדולה והאיוניק 7 שצפוי להיות קרוסאובר גדול. מה חסר? לפחות לי איזו חתיכה אחת עם הסיומת של חטיבת N הספורטיבית שגם תעשה חשק בלב ולא רק בראש.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: יונדאי קונה היברידי

לכתבה המלאה
יונדאי מציגה את החטיבה החשמלית איוניק. יצרן, אתר יצרן
יונדאי prophecy קונספט, רומזת על הסדאן הגדולה החשמלית/אתר יצרן, יצרן

המהלך הזה משליך את יונדאי לחזית המאבק החמה יותר בעולם הרכב כעת. אירופה שמתמרצת ודוחפת עוד ועוד לכיוון מכוניות חשמליות והקהל האמריקני העירוני שהולך ומגלה את היתרונות של המכוניות החשמליות, בטח כאשר הטווח שלהן כבר מעפיל מעל ל-400 קילומטרים בין טעינות. עם אחיזה ראשונית טובה, לפחות בשוק האמריקני היעד של קצת יותר מחצי מיליון מכוניות עד שנת 2025 נראה ריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully