וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי טרייטון נבחר לזוכה במכרז מינהל הרכב הממשלתי

3.9.2020 / 14:37

חברת כלמוביל הודיעה על זכייתה במכרז היוקרתי והרווחי. המכרז כולל אספקת מאות טנדרים מדגם 'טרייטון' בשנתיים הקרובות, עם אפשרות הארכה לעוד שנתיים. בניגוד לשוק הפרטי, הוא לא יצויד בבלימה אוטומטית

מבחן דרך: מיצובישי טרייטון 2020. דודי מוסקוביץ, רמי גלבוע
מיצובישי טרייטון, ויתור על מערכות בטיחות מתקדמות/רמי גלבוע, דודי מוסקוביץ

הזכייה במכרז הממשלתי חשובה ליבואן לא רק בגלל כמות הטנדרים אותם היא מעלה על הכביש, היא גם נחשבת ליוקרתית מאוד בשוק הישראלי. משך שנים רבות שלטה איסוזו במכרזי מנהל הרכב, ובשנה שעברה היה זה ההילקס של טויוטה שנבחר. השנה זו מיצובישי שזכתה במכרז, בו מסופקים מאות טנדרים לגופים ציבוריים כגון משטרה, שירות בתי הסוהר, צה"ל, חברת החשמל, עיריות ומועצות, ועוד. היקף המסירות המתוכנן עומד על מאות כלים אבל הכמות הסופית תגדל עוד יותר, עקב הצטרפות לקוחות מוסדיים ש'ייקחו טרמפ' על הצעת המחיר הממשלתית. רוב הטרייטונים יסופקו בתצורת 4X4, מיעוטם בהנעת 2X4.

מבחן דרך: מיצובישי טרייטון 2020. דודי מוסקוביץ, רמי גלבוע
רוב הכלים יסופקו בתצורת 4X4, עם אפשרות שדרוג לחבילת שטח של אספיר/רמי גלבוע, דודי מוסקוביץ

מיצובישי טרייטון הושק בתחילת שנה שעברה והוא מתאפיין במראה אגרסיבי ומוחצן, מנוע דיזל בהספק של 150 כ"ס, ובתא נוסעים מרווח. אין בידינו פרטים על המחירים ועל רמות הגימור שברכבי המכרז אבל מהמפרט נעדרת מערכת בלימה אוטומטית, הנמכרת בשוק הפרטי.

בתשובה לשאלתנו הסביר ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: "במסגרת המכרז נדרשנו להציע מפרט איבזור, שאינו כולל את מערכת הבלימה האוטונומית. היפנים קשוחים מאוד בנושא מפרטי המכוניות ואי אפשר היה להזמין את רמת הגימור המובוקשת, עם מערכת הבלימה האוטונומית". זו לא הפעם הראשונה שמינהל הרכב מקצץ במערכות הבטיחות, במטרה להגיע למסגרת התקציב הקצובה.

עוד בוואלה!

מבחן בכורה: מיצובישי טרייטון 2020

לכתבה המלאה
מבחן דרך: מיצובישי טרייטון פרו. רונן טופלברג,
חבילת ה"פרו" תוצע לבעלי צרכי שטח מיוחדים/רונן טופלברג

לקוחות בעלי דרישות שטח מיוחדות (חלק מכוחות הביטחון, פקחי שמורות הטבע, חברת חשמל וכיו"ב) יוכלו לשדרג את הטרייטון שלהם בעזרת ערכת שיפורי השטח 'פרו' שתוכננה על ידי חברת אספיר. ערכת 'פרו' כוללת צמיגי שטח, מתלים משופרים ומוגבהים, מיגון גחון, מדרגות צד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully