וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר F-PACE עובר מתיחת פנים

17.9.2020 / 17:51

שוק הפרימיום ממשיך לשגשג גם בימי קורונה, ויגואר משדרגת את הקרוסאובר הבכיר שלה. עיצוב הפנים והחוץ חדשים, ויש מנועים היברידיים. אצלנו: בתחילת 2021

יגואר F-PACE מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
יחידות התאורה צרות, הגריל רחב - יגואר F-PACE המחודש/אתר יצרן, יצרן

ארבע שנים לאחר הצגת F-PACE בישראל, מגיע זמנו של הקורסאובר הבריטי לקבל רענון מקיף. העיצוב החיצוני מקבל שלל כונסי אוויר אגרסיביים, יחידות תאורהLED דקיקות ומחודדות, וישבן בולבוסי למדי. המראה עדכני ומודרני עם חגורת כתפיים גבוהה, ומעליה חלונות צד צרים. רוב הטקסט בהודעה לעיתונות מדבר על חידושים טכנולוגיים כמו מסך מגע גדול במיוחד (11.4 אינץ', בהיר פי שלושה וגדול ב-48% מהקודם), לוח מחוונים וירטואלי 12.3 אינץ', תצוגה עילית, עדכוני תוכנה SOTA דרך האינטרנט, מצלמות ו- Infotainment משופרת...

יגואר F-PACE מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים מעודכן ומסך מולטימדיה גדול יותר/אתר יצרן, יצרן

לפני שאני חושב שהתבלבלנו וזו הודעה על קונסולת משחקים חדשה, אני מגלה שיש גם שלושה מנועי דיזל מ-163 עד 300 כ"ס, וארבעה מנועי בנזין מ-250 עד 400 כ"ס, כולל היברידי נטען בהספק 404 כ"ס. זה כבר מתחיל להישמע כמו החתול הבריטי שאנחנו דווקא אוהבים. לגרסה ההיברידית-נטענת יש מנוע 2.0 ליטר טורבו ועוד יחידה חשמלית המספקת טווח נסיעה ירוק עד 50 קילומטרים. לגרסת הבנזין הבכירה יש מנוע 3.0 ליטר 6-בוכנות, אמור להיות זריז ומעודן. לכל הדגמים תיבת 8 הילוכים פלאנטרית.

F-PACE יגיע עם צמיגים ספורטיביים על חישוקי 19 ו-20 אינץ', ולחובבי האקסטרים מוצעת אופציה של 21 אינץ', מי באמת צריך כזה חישוק ענקי? ההנעה מגיעה לארבעת הגלגלים, עם העדפה להעברת כוח לשני האחוריים.

עוד בוואלה!

נשר הברזל: היגואר E טייפ האולטימטיבית

לכתבה המלאה
יגואר F-PACE מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
חישוקי 19 ו-20 אינץ'/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים בחלק מהגרסאות יש ריפודי עור אדומים ולוהטים. הקישוריות מלאה, ויש עוד פונקציה מעניינת - טכנולוגיה אקטיבית לצמצום רעשי כביש ורוח בעזרת ייצור 'רעש לבן', שיקזז חלקית את רעשי הדרך והמנוע. שלא נצטרך להרים את הקול. אין ספק שהחתול המחודש טכנולוגי מאוד, בתקווה שזה מה שיסייע לו הפעם להשתלב טוב יותר בסגמנט. היקף המכירות של יגואר עלה השנה בלמעלה מ-60% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, למרות ההאטה הכללית בשוק הרכב.

מחברת המזרח יבואנית יגואר לישראל נמסר כי ה- F-PACE צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully