וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבד דוחה הקורונה של סונוביה הישראלית בדרך למכניות של רנו ניסאן?

7.10.2020 / 18:08

במקביל לעלייה לחצי הגמר בהאקתון של רנו-ניסאן למציאת בד משמיד וירוסים, מקיימת חברת סונוביה הישראלית מגעים מתקדמים לשימוש בבד שלה אצל יצרניות וספקיות נוספות בתעשיית הרכב

הבד דוחה הקורונה של סונוביה ברכב. קינן כהן, קינן כהן
שימוש בבד לחומרי הדיפון, המושבים והמסננים ברכב/קינן כהן, קינן כהן

אחרי הגל הראשון שהשבית את מפעלי יצרניות הרכב למשך שבועות, ובעולם שהולך ומטמיע את ההבנה שההתמודדות עם המגיפה עשויה להימשך זמן רב יותר מהמצופה, יצרניות הרכב מחפשות אופנים בהם יוכלו לשלב אמצעים להפחתת הסיכוי לחלות בכלי הרכב שלהם עוד בשלבי הייצור, או להציע פתרונות כאלו ללקוחות שלהם לאחר הרכישה.

קבוצת רנו-ניסאן הזמינה חברות סטארט-אפ להשתתף בתחרות טכנולוגית לפתרון בעיות (האקתון) בנושא של הבטחת בריאות משתמשי רכב שיתופי, ליסינג, השכרה וכו' בתקופת הקורונה. חברת סונוביה הישראלית, שפיתחה בד חדשני אשר נמצא כיעיל ברמה של 99 אחוזים בדחייה של וירוס הקורונה והשתתפה בהאקתון עלתה לחצי הגמר.

הבד דוחה הקורונה של סונוביה ברכב. יח"צ סונוביה,
מסכות הפנים עם הבד המיוחד של סונוביה/יח"צ סונוביה

הפתרון הטכנולוגי בבד החברה יכול לבוא לידי יישום בסוגי הטקסטיל השונים בתא הנוסעים. החל במושבים, שטיחים, דיפוני פנים ועד מסנני האוויר של המזגן ברכב. מלבד העלייה לחצי הגמר, החברה נמצאת בפיילוטים במספר תחומים עם יצרניות רכב נוספות מאירופה וארצות הברית. כמו כן נמצאת החברה בהתקשרויות עם ספקיות מובילות של יצרניות הרכב, אחת מהן, חברת אדלר - המשמשת כספקית של קונצרני פולקסווגן ופיג'ו-סיטרואן ועוד, ביצעה בדיקה על ידי מעבדה חיצונית ממנה עלה כי יעילות הבד עומדת על 99.999% נגד בקטריות.

עוד בוואלה!

אם אין מכוניות נייצר מכונות הנשמה. תעשיית הרכב בצל הקורונה

לכתבה המלאה
הבד דוחה הקורונה של סונוביה ברכב. יח"צ סונוביה,
תהליך היצור של הבד, מעבר מפיילוט לייצור תוך 6-9 חודשים/יח"צ סונוביה

להערכת החברה, משך הזמן הנדרש לעבור מפיילוט לייצור מסחרי מבחינת סונוביה ליישומים אלו הינו 6-9 חודשים. גופים נוספים המגלים עניין בבד הזה הן חברות המייצרות מושבים תחליפיים לכלי רכב או כיסויים לכאלו, לספקיות תחבורה ציבורית, חברות תעופה וחברות המייצרות מרכבי אוטובוסים, מיניבוסים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully