וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו איוולטיס בישראל: החל מ-300 אלף שקלים

3.11.2020 / 13:08

עם 7 או 8 מושבים ואבזור נוחות ובטיחות יוצא מן הכלל, סובארו איוולטיס מתייצב במקום בו סובארו לא הייתה אף פעם

סובארו איוולטיס בישראל. יצרן, אתר יצרן
שתי רמות גימור, לימיטד מפוארת ולקשרי מפוארת עוד יותר/אתר יצרן, יצרן

סמלת, יבואנית סובארו לישראל מודיעה היום על תחילת שיווק האיוולטיס. זהו הדגם הגדול והמפואר ביותר של סובארו אי פעם. הוא משווק מזה שנתיים בארצות הברית תחת השם "אסנט" וישראל הינה מהמדינות הראשונות אליהן הוא מיוצא.

למרות קווי דימיון בעיצוב לפורסטר ולמרות שבתמונות קשה לראות את זה, האיוולטיס הוא רכב גדול למדי. עם אורך של 500 ס"מ, רוחב של 193 ס"מ, גובה של 182 ס"מ ובסיס גלגלים של 289 ס"מ. מה שמאפשר לו סידור הושבה של 7 או 8 נוסעים בהתאם לרמת הגימור.

על ההנעה, מנוע בוקסר 4 צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 2.4 ליטרים. ההספק עומד על 260 כ"ס והמומנט הוא 38.3 קג"מ. ההנעה כפולה קבועה והכוח עובר דרך תיבת הילוכים רציפה בעלת 8 "הילוכים" קבועים מראש.

הביצועים הם 7.4 שניות ל-97 קמ"ש ומהירות מירבית של 209 קמ"ש.

האיוולטיס מגיע בשתי רמות גימור, לימיטד ולקשרי. בשתי רמות הגימור רשימות האבזור הן נוקאאוט למתחרים. ממערכת שמע של הרמן קרדון, ריפודי עור, בקרת אקלים לשלושה איזורים, חלון גג פנורמי ענק, חישוקי 20 אינץ' והיא ממשיכה עוד ועוד. ברמת הגימור לימיטד יגיע האיוולטיס בתצורת 8 מושבים ורמת הגימור לקשרי עם 7 מושבים. לשתי הגרסאות סט מלא של מערכות בטיחות, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, התרעה על רכב ב"שטח מת" ועוד.

סובארו איוולטיס בישראל. יצרן, אתר יצרן
7 או 8 מקומות ישיבה/אתר יצרן, יצרן

כמו המימדים שלו, מחירי האיוולטיס מכניסים את סובארו לתחום תחרות שהיא לא הייתה בו מעולם (להוציא הטרייבקה לפני כעשור). עם מחיר כניסה של 300 אלף שקלים ו-330 אלף שקלים לרמת הגימור הגבוהה הוא זול מאחד המתחרים שלו - הפורד אקספלורר (ב-355 אלף שקלים) ומקביל במחירו לרמות הגימור המקבילות של שברולט טראוורס (305-330 אלף שקלים). בעתיד, כך נמסר מהיבואנית בכוונתם להביא גם את רמות הגימור הנמוכות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully