וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס E קלאס המחודשת בישראל

1.12.2020 / 11:40

יבואנית מרצדס מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של מכונית הסאלון מרצדס E קלאס. השינויים בעיצוב החיצוני קלים, מערכות בטיחות ומערכות הנעה היברידיות נוספו להיצע

מרצדס E קלאס המעודכנת בישראל. יצרן, אתר יצרן
ההופעה החיצונית כמעט ולא שונתה/אתר יצרן, יצרן

מתיחת הפנים של מרצדס E קלאס, שהוצגה במרץ השנה (הדור הנוכחי הוצג ב-2017) ונועדה להעביר את מכונית הסאלון שורת עדכונים להמשך שנות שיווק הדגם מגיעה כעת לישראל.

המראה הסולידי החיצוני שלה לא השתנה בהרבה, אלו בעיקר הגריל הקדמי, יחידות התאורה מלפנים ומאחור ועיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת בהם נגעה החברה בעדכון הנוכחי. בתא הנוסעים מספרת מרצדס כי מסכי המידע בלוח המחוונים ומערכת המולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' שופרו ברמת הרזולוציה שלהם. גלגל ההגה החדש "פורס" את השליטה על המערכות השונות בשתי "קומות" של חישורים, כאשר החלק העליון מטפל במשטח המגע לשליטה על מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים והתחתונים בבקרת השיוט, המענה לשיחות ועוצמת השמע.

גלגל ההגה החדש מצויד גם באמצעי חישה, המאפשרים למערכת הסטייה מנתיב "לדעת" כי הנהג אוחז בהגה גם ללא הזזה שלו בפועל.

מרצדס E קלאס המעודכנת בישראל. יצרן, אתר יצרן
הגה חדש ומסכי מולטימדיה גדולים יותר/אתר יצרן, יצרן

בחלק מהשווקים באירופה מוצעת המכונית עם מערכות מתקדמות כמו התאמה אוטומטית של מהירות בקרת השיוט לעיקולים בכביש בהסתמך על מערכת הניווט ודיווחי תנועה. בישראל עם זאת מוסיפה המכונית לרשימת מערכות הבטיחות הקיימות גם מערכת למניעת תאונה בתנועה חוצה בנסיעה לפנים (כאשר פונים ימינה או שמאלה בצומת) והתרעת רכב חולף לפני פתיחת דלת וגם כאן נמצאות מערכת ה- Pre-Safe המתריעות ומכינות את המכונית לתאונה. איתות לרכב המתקרב במהירות על ידי שימוש באיתות, הידוק חגורות בטיחות והבאת המושבים למצב זקוף, ובמקרה שהרכב סטטי ועומד להיפגע היא תגביר את עוצמת הבלימה כדי למנוע או לצמצם את התזוזה שלו קדימה. אבל המערכת המעניניינת ביותר היא ה-Pre-Safe Sound שאמורה לצמצם או למנוע נזקי שמיעה בזמן תאונה. עם "דריכת" המערכת לפני פגיעה המכונית תשמיע צליל שמפעיל מנגנון טבעי באוזן ומסייע לה להתגונן בפי רעש חזק ופתאומי.

עוד בוואלה!

120 שנים למרצדס האמתית הראשונה

לכתבה המלאה
מרצדס E קלאס המעודכנת בישראל. יצרן, אתר יצרן
לא, גם בפרופיל אין שום דבר חדש/אתר יצרן, יצרן

מתוך שבעה מנועים עמם תוצע ה-E קלאס המחודשת בחו"ל, דיזל ובנזין, אנחנו מקבלים בשלב זה את גרסת הפלאג אין הייבריד בשם -300e. זהו מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים אבל בשילוב יחידת הנעה חשמלית יוצר הספק של 320 כ"ס ו-71.4 קג"מ. הכוח עובר לגלגל האחוריים כמובן דרך תיבת הילוכים אוטומטית בת 9 יחסי העברה.

הביצועים הם 5.7 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 250 קמ"ש. על פי הצהרת היצרנית סוללת ה-13.5 קילוואט מסוגלת להניע את ה-E קלאס למרחק של 57 ק"מ בכוח החשמל בלבד.

מרצדס E קלאס המעודכנת בישראל. יצרן, אתר יצרן
אנחנו מאוד מקווים שאף אחד לא יתבלבל פה בין D ל-R/אתר יצרן, יצרן

ה-E קלאס תוצע בשלוש רמות גימור, אדישן תהייה גרסת הכניסה ותציע ריפודי עור, גימור עץ, חלון גג, חימום מושבים, וילון אחורי חשמלי, תאימות למכשירי אפל ואנדרואיד ועוד. מחירה יהיה 510 אלף שקלים.

מעליה, שתי רמות גימור, Edition AMG Line ו-Premium הזהות במחירן - 560 אלף שקלים. אולם כפי שניתן להבין משמן, כל אחת לוקחת את החבילה של ה-E קלאס למקום שונה, כאשר הראשונה ספורטיבית יותר והאחרונה מהודרת. בשתיהן רשימת אבזור ארוכה מאוד, שלא משאירה הרבה מקום לתוספות בתשלום, ההבדלים העיקריים הם גג פנורמי כסטנדרט ב-AMG Line וב-Premium מושבים עם תמיכה דינאמית ועיסוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully