וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטלי, פוקוס RS, קייטרהאם או פולאריס RZR. עם מה אתם הייתם יוצאים לשטח?

20.12.2020 / 23:32

צוות מגישי תוכנית הטלוויזיה the grand tour התבקשו לבחור רכב לספיישל התוכנית באי מדגסקר, אז הם כמובן הלכו לכיוונים מפוקפקים למדי. את מה שבחר צוות ההפקה לעומת זאת, אנחנו לגמרי מבינים

פולאריס RZR רכב צילום ב:The Grand Tour. יצרן, אתר יצרן
הבחירות של המנחים... טוב, מישהו נואש לרייטינג/אתר יצרן, יצרן

האתגר שהציבו מפיקי העונה הרביעית של תוכנית הטלוויזיה הבריטית the grand tour לוקח את שלושת מגישי "טופ גיר" לשעבר, ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מאי וריצ'ארד המונד למצוד אחר אוצר פיראטים אבוד באי מדגסקר. שם הם מאותגרים בדרכי שטח בוציות, שבילים זרועי סלעים, דיונות חול ושאר מרעין בישין.

כאשר הם התבקשו להצטייד בכלי הרכב המתאים למשימה, הם הלכו לכיוונים, ובכן - מעניינים למדי. קלארקסון החליט שאם הוא נזרק לפינות הנידחות ביותר של העולם, זה צריך להיעשות במכונית הנוחה ביותר לביצוע המטלה ובחר בבנטלי קונטיננטל GT שעברה הגבהה, כלוב חיצוני מאסיבי עם התקני אחסון, פגוש שטח מפואר, כננת וכמובן צמיגי שטח מלא.

פולאריס RZR רכב צילום ב:The Grand Tour. יצרן, אתר יצרן
הבחירה של קלארקסון. אם יורדים לשטח, שזה יהיה ברכב הכי נוח שיש/אתר יצרן, יצרן

האמונד בחר בפורד פוקוס RS שגם היא, כמו הבנטלי במקור לא הייתה אמורה לראות שטח ולכן הוסבה להנעה באמצעות זחלים. אבל אם שתי אלו נראות לכם כמו בחירות מוזרות, אבל כאלו שאפשר להבין אחרי ערב ארוך בפאב אנגלי, ג'יימס מאי מגביה את הרף (או אולי בעצם מנמיך אותו מאוד) כאשר הוא בחר בקייטרהאם 7. כן הגלגול המודרני של הלוטוס 7, מכונית ספורט זעירה ששני נוסעים הם פחות או יותר המקסימום שהיא מוכנה לשאת הועמסה גם היא בציוד שטח וצמיגי ענק. בלי דלתות, חלונות או גג, מאי היה גם זה שסיים כל קטע נהיגה מלוכלך לפחות כמו המכונית שלו.

עוד בוואלה!

הוד מעלתה. מבחן לבנטלי קונטיננטל GT

לכתבה המלאה
פולאריס RZR רכב צילום ב:The Grand Tour. יצרן, אתר יצרן
קייטרהאם 7, סך הכל רכב הגיוני לשטח/אתר יצרן, יצרן

אז לעומת שלושת המנחים שיכלו להרשות לעצמם להתפרע בבחירה כדי לקדש את הדרמה של כל הסיפור, כאשר זה מגיע לרכב ההפקה הצמוד, הבחירה של קברניטי התוכנית היה פולאריס RZR XP 4 1000 בעל ארבעה מושבים.

הפולאריס כמובן הרבה פחות שימושי ונוח מרכב סטנדרטי לסוג כזה של כלי ליווי לצילומים והפקה, למעשה, אם קצת אכפת לכם מתנאי השירות של אנשים צוות הצילום, היה עדיף לבחור כל דבר אחר. אבל מבחינת פיל צ'רצ'ווארד, אחד מבמאי הסדרה - זה בדיוק מה שהם היו צריכים.

פולאריס RZR רכב צילום ב:The Grand Tour. יצרן, אתר יצרן
ציוד צילום ב-200 אלף לישט/אתר יצרן, יצרן

הוא הסביר שה-RZR התאים למשימה כי הוא כלי צר, קל לתמרון, עביר מאוד. מה שיאפשר להם לדלג ממקום למקום ואולי הכי חשוב מבחינת צוות הצילום - פלטפורמה מצוינת לחבר אליה את שלל אביזרי הצילום. בשלב מסוים ה-RZR נסע עם ציוד צילום בשווי 200 אלף ליש"ט מותקן עליו - שזה בשווי של הרבה מאוד RZR-ים.

העונה הרביעית כולל הספיישל The Grand Tour: A Massive Hunt זמינה עכשיו באמזון פריים וידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully