וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רנו בדרך לתוכנית קיצוצים. יופסק ייצור דגמים

29.12.2020 / 9:16

הבוס החדש של רנו רוצה התייעלות ומהר, כך עולה מדיווחים והתבטאויות שלו בימים האחרונים. על הכוונת: טכנולוגיות יקרות ודגמים שלא מתרוממים במכירות

העתיד החשמלי של רנו. יצרן, אתר יצרן
מי שישארו באולמות המכירה הם הדגמים שעליהם מרוויחה היצרנית/אתר יצרן, יצרן

שנה אחרי שנודע על המינוי וחצי שנה אחרי שהתיישב בפועל על כיסא המנכ"ל שלה, לוקה דה מיו עומד לפרסם בתחילת ינואר את התוכנית החדשה שלו לייצוב יצרנית הרכב הצרפתית. התוכנית שמכונה Renaulution תיגע במספר נקודות מרכזיות באסטרטגיה של היצרנית.

דה מיו, לשעבר הבוס של סיאט שהוביל אותה להישגים יוצאים מן הכלל, מכוון להפחתה מיידית בעלויות של היצרנית וזה ככל הנראה יכלול גריעה של דגמים לא מצליחים או לא מצליחים מספיק מההיצע, כמו גם הסתלקות מהשקעות בטכנולוגיות בוסריות, או כאלו שלא מניבות רווח בטווח הזמן המיידי.

רנו טליסמן סטיישן. אתר יצרן
רנו טליסמן, כנראה שלא תמשיך איתנו/אתר יצרן

בכל הקשור לטכנולוגיות, השאיפה של דה מיו תהייה למקד את היצרנית בכאלו המניבות רווח בטווח הזמן הקרוב. אפשר לשער כי המדובר הוא בשיפור ושכלול מערכות הנעה היברידיות וחשמליות, אלו שיסייעו ליצרנית להתמודד עם תקני זיהום האוויר ומבוקשות יותר. בעוד השקעות בתחומים של כלי רכב אוטונומיים או שירותי תחבורה אישית מתקדמת ייעצרו.

אולם, זה לא אומר בהכרח שהנושא ייזנח לחלוטין. למעשה, מה שאנחנו צפויים לראות הוא שכל נושא הפיתוחים העתידיים יתקיים בשילוב של הברית רנו-ניסאן-מיצובישי, הן על מנת לצמצם את ההשקעות של כל חברה בנפרד. מהבחינה הזו, דה לוקה כבר התבטא בעבר והדגיש כי הוא מאמין ומעוניין בשימור השילוב של שלוש היצרניות יחד ופירוק לא עומד על הפרק.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: רנו קפצ'ור החדש

לכתבה המלאה
לוקה דה מיו. יצרן,
לוקה דה מיו - רוצה התייעלות/יצרן

למרות שכרגע אין פירוט בנוגע לדגמים הספציפיים שלא ימשיכו להימכר, אבל ההצהרה של דה מיו על צמצום היצע המוצרים והשירותים ב-30 אחוז משמעותה פרידה מאותם דגמים שנמכרים פחות טוב מבעבר, או שנתחי השוק שלהם הולכים ומתייבשים ולרנו יש כמה כאלו. רנו אספאס המיניוואן הגדול ואחיו הקטן יותר הסניק, שייכים לשתי קטגוריות שהקרוסאוברים והגי'פונים בעלי 7 מושבים הלכו וצמצמו בהדרגה. המשפחתית הגדולה טליסמן שמעולם לא רשמה מספרים גדולים במיוחד ירדה לכדי 16,405 יחידות בכל אירופה בשנה שעברה.

המיקוד סביר להניח יהיה בג'יפונים וקרוסאוברים תוך התבססות על פלטפורמת CFM המודולרית שעל בסיס הגרסה הקומפקטית שלה נבנים הקליאו והקפצ'ור וכן על דגמים כמו מגאן הבאה וקרוסאובר שיבוסס עליה וישבו על הגרסה הארוכה יותר של הפלטפורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully