וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזראטי גיבלי "הייבריד" בישראל: 550 אלף שקלים

17.1.2021 / 12:24

טוב, נגיד את זה מעכשיו - הגיבלי הזו לא בדיוק היברידית, אבל היא שמזראטי צריכה ויש לה סוללת 48V ומנוע חשמלי קטן למגדש הטורבו. מה כן? 330 כ"ס ותאוצה של 5.7 שניות למאה

מזראטי גיבלי הייבריד. יצרן, אתר יצרן
עיטורים כחולים בפתחי האוורור ועל הסמל בקורה C/אתר יצרן, יצרן

סמלת, יבואנית מזראטי לישראל החלה היום בשיווק הגיבלי, מכונית הספורט-סאלון שלה בגרסה "היברידית" (הסבר למרכאות בהמשך). בניגוד לגיבלי V6 המוכרת, כאן על ההנעה מופקד מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 330 כ"ס (350 ב-V6). המושדך לתיבת 8 הילוכים פלנטרית והנעה אחורית. הביצועים של גרסה זו ה-5.7 שניות ל-100 קמ"ש ומבירות מירבית של 255 קמ"ש (לעומת 5.5 שניות ו-270 קמ"ש ברגילה). המקום בו היא רושמת שיפור הוא בצריכת הדלק המוצהרת שעומדת על 11.2 ק"מ לליטר במקום 9.4 ליטר ברגילה.

מזראטי גיבלי הייבריד. יצרן, אתר יצרן
5.7 שניות ל-100 קמ"ש/אתר יצרן, יצרן

אז מה עושה שם המנוע החשמלי ולמה היא "היברידית"? במירוץ אחר הורדת נתוני פליטת ה-co2 של המכוניות שלהן, יצרניות הרכב ישלפו כל טריק מהאגזוז. בתפיסה המקובלת בציבור ובתעשייה, מכונית היברידית היא מכונית בה שני מנועים, בנזין וחשמלי עובדים זה בצד זה, אך יכולים לספק גם הנעה בנפרד. אולם טכנית, כל ציוד של מכונית במנוע חשמלי כל שהוא - יכול "לזכות" אותה בתואר היברידית, סוזוקי ניצלה את הפרצה הזו עם האיגניס, מזראטי עושה את זה עם הגיבלי.

כאן מאפשרת סוללת 48 וולט הפעלת צרכני חשמל במכונית לפרקי זמן ארוכים יותר כאשר המנוע כבוי וכן סיוע בסיבוב מגדש הטורבו בסל"ד נמוך - כאמור, ללא סיוע ממשי בהנעה עצמאית של המכונית כפי שמאפשרות מכוניות היברידיות רגילות.

עוד בוואלה!

10 דברים שאתם צריכים לדעת על מזראטי קוואטרופורטה

לכתבה המלאה
מזראטי גיבלי הייבריד. יצרן, אתר יצרן
תגיע בשתי רמות גימור, רגילה וגראנספורט/אתר יצרן, יצרן

הגיבלי תשווק בשתי רמות גימור, רגילה שתכונה הייבריד ורמת רמת הגימור גראנספורט. ברמת הכניסה כולל האבזור חישוקי 19 אינץ', מושבי עור חשמליים, חיישני חניה, דלת תא מטען חשמלית, מצלמת רוורס, מסך המולטימדיה בגודל 10.1 אינץ' עם קישוריות לאפל ואנדרואיד, משטח טעינה אלחוטי ועוד.

ברמת הגימור גראנספורט נוספים גם מתלים אדפטיביים, פנסי לד אדפטיביים, מצלמות היקפיות, הגה ספורט, קאליפרים אדומים, הגריל הקדמי בבגימור שחור מבריק קוטר החישוקים עולה ל-20 אינץ' ועוד.

מערכות הבטיחות כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעה על אי שמירת מרחק וסטייה מנתיב.

המחירים:
גיבלי היברידית: 550: אלף שקלים
גיבלי גראספורט: 610 אלף שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully