וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה טייקן, עכשיו עם הנעה אחורית ב: 655 אלף שקלים

20.1.2021 / 22:23

כאשר היא מוותרת על המנוע הקדמי וההנעה הכפולה, הטייקן בעלת ההנעה האחורית מתפשרת על הביצועים ומוותרת על חלק מהאבזור אבל שומרת על טווח חשמלי מכובד. מכוניות ראשונות בישראל כבר במרץ

פורשה טייקן, עכשיו עם הנעה אחורית. פורשה, אתר יצרן
431 או 484 ק"מ של טווח חשמלי בהתאם לסוג הסוללות/אתר יצרן, פורשה

פורשה מרחיבה את היצע הגרסאות של הטייקן, החשמלית הראשונה של החברה, אבל הפעם לא עם גרסה חזקה ורושפת אש, סליחה, ברקים - אלא דווקא עם גרסת הנעה אחורית שתציע מחיר כניסה נמוך משמעותית מבעבר במטרה להרחיב את קהל הלקוחות שלה.

הגרסה בעלת ההנעה האחורית למעשה מוותרת על המנוע הקדמי ותגיע עם אפשרות בחירה בין שתי סוללות, 79.2 קוט"ש או 93.4 קוט"ש. לגודל הסוללה השפעה הן על טווח הנסיעה שיעמוד על 431 או 484 ק"מ בהתאמה וכן בשתי רמות הספק 408 או 476 כ"ס, בהתאם לסוג הסוללות. מה שעוד משתנה הוא אפשרות הטעינה, כאשר סוללות ה-79.2 תומכות בטעינה בזרם ישיר בהספק 225DC והבכירה ב-270DC. בשתי האפשרויות מצהירה החברה על זמן טעינה מ-5 עד 80 אחוזים בתוך 22.5 דקות בלבד המספקים 300 ק"מ של טווח, כאשר 100 ק"מ מגיעים כבר אחרי 5 דקות טעינה.

גם הביצועים נותרים זהים בכל מקרה - 5.4 שניות ל-100 קמ"ש ו-230 קמ"ש במהירות המירבית.

פורשה טייקן, עכשיו עם הנעה אחורית. פורשה, אתר יצרן
מרשימת האבזור נגרעים בין השאר בולמי האוויר וחישוקי ה-20 אינץ' על האחרונים היינו מוותרים בכל מקרה/אתר יצרן, פורשה

הטייקן לא מוותרת רק על המנוע וההנעה לגלגלים הקדמיים, אלא גם עם כמה מפריטי האבזור של הגרסה הבאה אחריה בסולם ה-4S. בולמי האוויר הופכים לאופציה ובמקומם קפיצי סליל עם בולמים אדפטיביים, וחישוקי ה-20 אינץ' מפנים מקומם לחישוקי 19 אינץ'. מי שנשארים הם המושבים החשמליים, ריפודי העור החלקי (אפשר אגב להזמין ללא עור כלל, אם אתם לגמרי בעניין של הגנת הסביבה לא רק בהנעה), תאורת לד מלאה, לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 16.8 אינץ', מסך המולטימדיה בגודל 10.9 אינץ' ומסך 8.4 אינץ' לבקרת האקלים ופונקציות נוספות.

עוד בוואלה!

חטפנו שוק בפורשה טייקן

לכתבה המלאה
פורשה טייקן, עכשיו עם הנעה אחורית. פורשה, אתר יצרן
קפיצי סליל במקום בולמי אוויר שיוצעו כאופציה/אתר יצרן, פורשה

עם תג מחיר של 655 אלף שקלים היא זולה בפער משמעותי ממחיר הבסיס של ה-4S שמתחילה ב-905 אלף שקלים, ולמרות הביצועים החלשים יותר היא בהחלט תהייה הזדמנות לראות עוד לקוחות מגיעים אליה. אותנו זה בעיקר מסקרן כדי להבין אם ככה עשויה לנסוע ה-911 החשמלית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully