וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי קונה מתחזק וטוסון מתחדד

27.1.2021 / 14:31

מתיחת הפנים של יונדאי קונה מגיעה לישראל עם עדכוני עיצוב קלים ופאנץ' מתחת למכסה המנוע עם 198 כ"ס. יונדאי טוסון החדש מקבל גרסת N ליין במראה ספורטיבי

יונדאי קונה המחודש בישראל. אתר יצרן
יונדאי קונה המחודש/אתר יצרן

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל מתחילה בשיווק מתיחת הפנים לג'יפון יונדאי קונה. הדגם המעודכן מחדד הופעה עם יחידות תאורה חדשות, פגושים ומכסה המנוע. אבל לא רק מראה מעודכן, אלא גם מימדים מעט גדולים מבעבר, עם 4 ס"מ שנוספו לאורך כללי של 421 ס"מ ולפי יונדאי משפרים את מרווח הרגליים ביחס לדור היוצא ו-13 ליטרים נוספו לתא המטען שעומד על 374 ליטרים. שאר המימדים נותרו ללא שינוי.

יונדאי קונה המחודש בישראל. אתר יצרן
מסך 8 אינץ' במקום 7 בעבר תאימות לאפל ואנדרואיד ועוד/אתר יצרן

לא שהיה חסר לו כוח לפני כן, אבל הפעם יונדאי קונה באמת עושה שריר ומעלה את ההספק מ-177 ל-198 כ"ס. נתון המומנט עומד על 27 קג"מ ב-1,600 סל"ד. יחד עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה, הוא מזנק ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות, נתון מפתיע בכך שהוא איטי יותר מהדור היוצא החלש יותר (7.5 שניות) המהירות המירבית נותרה 210 קמ"ש.

עוד בוואלה!

מבחן ראשון: יונדאי קונה 2X4

לכתבה המלאה
יונדאי קונה המחודש בישראל. אתר יצרן
עכשיו עם 198 כ"ס/אתר יצרן

קונה ישווק בשלוש רמות גימור. פרימיום תהייה גרסת הכניסה, מעליה תהייה רמת הגימור פרסטיג' ורמת הגימור סופרים תהייה המאובזרת ביותר. כבר ברמת הכניסה הוא מציע בלימה אוטומטית, תיקון סטיה מנתיב והתרעה על עייפות נהג. ברמת הגימור פרסטיג' נוספות התרעה על רכב ב"שטח מת" ורכב חוצה בנסיעה לאחור. דגם הסופרים יציע גם שליטה אוטומטית באלומת האור.

מחיר גרסת הכניסה יעמוד על 128 אלף שקלים והיא מאובזרת במערכת מולטימדיה 8 אינץ' עם צימוד למכשירי אפל ואנדרואיד, בקרת אקלים, תאורת יום DRL ועוד. רמת הגימור פרסטיג' מוסיפה משטח טעינה אלחוטי לנייד, מפתח חכם ועוד. מחיר רמת גימור זו 135 אלף שקלים. רמת הגימור סופרים מחליפה את התאורה בלד מלא, לוח מחוונים דיגיטלי וגג בצביעה שחורה - המחיר 139 אלף שקלים.

יונדאי טוסון N ליין. אתר יצרן
טוסון החדש, עולה על בגדי ספורט/אתר יצרן

יונדאי טוסון N ליין

בנוסף, אבל עוד לא אצלנו, יונדאי טוסון החדש מקבל גרסת N ליין. זו אינה כוללת שיפורים בתחום הביצועים אלא חבילת הופעה ואבזור פנים בהשראת חטיבת N הספורטיבית של היצרנית. שינויי העיצוב כוללים גריל וחצאיות חדשים ושונים משל הדגם הרגיל כמו גם מושבים ותא נוסעים ספורטיבי ומאובזר יותר.

מי שכן מקבלים טיפול שמשפר את הדינאמיות הם הבולמים, לטוסון N ליין יהיו בולמים אדפטיביים אוטומטיים שמנטרים את מצב הנהיגה ותנאי הדרך על מנת לייצר את השיכוך האופטימלי. או משנים את המאפיינים שלהם בבחירה במצב הנהיגה הרצוי על ידי הנהג. גם ההגה עבר כיול מתאים ולטענת היצרנית הוא בעל משקל כבד יותר לתחושה משופרת.

הטוסון N ליין יהיה זמין בכל גרסאות המנועים של הטוסון החדש, החל ב-1.6 דיזל עם 136 סוסים ועבור בגרסאות הבנזין עם מנוע ה-1.6 טורבו בהספקים של 150 כ"ס בגרסת הבסיס, 150 או 180 כ"ס בגרסה ההיברידית הקלה (סוללת 48V) וגם בגרסה ההיברידית עם 230 כ"ס והיברידית פלאג אין עם 265 כ"ס.

את הטוסון הרגיל אנו צפויים לראות בישראל ברבעון השני של 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully