וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG ZS EV עכשיו גם למוניות

16.2.2021 / 21:44

יבואנית MG תציע לראשונה את ה-ZS החשמלי גם כמונית, עם טווח מוצהר של 263 ק"מ, אפשרות טעינה מהירה ואבזור בטיחות מלא ב-129 אלף שקלים

MG ZS EV גם במונית. יח"צ,
חיסכון אדיר בעלויות האחזקה/יח"צ

אחרי שנים של דומיננטיות מוחלטת של מכוניות הדיזל, ואחרי שמכוניות הבירידיות החלו לכבוש נתח שוק משל עצמן, שוק המוניות עומד לפגוש אלטרנטיבה שלישית - מכונית חשמלית.

יבואנית מותג MG לישראל החלה לשווק את הגרסה החשמלית של ה-ZS לשוק המוניות. הדגם שיוצע זהה לזה הרגיל ברמת הגימור NET S . וכמותו יהיה מצויד במערכות בטיחות מתקדמות כמו זיהוי תמרורים, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב פקקים, בלימה אוטומטית ועוד.

על ההנעה, מנוע חשמלי עם 143 כ"ס הניזון מסוללת 45.6 קוט"ש וטווח נסיעה מוצהר של 263 ק"מ. המכונית מאפשרת טעינה מהירה של עד 50 קוט"ש.

MG ZS EV גם במונית. יח"צ,
רמת גימור שתוצע היא ה-NET S/יח"צ

למונית החשמלית יתרונות בהיבטי האחזקה השוטפת ביחס למונית דיזל או היברידת. בהיעדר שגרת תחזוקה של מנוע בעירה פנימית, עלויות הטיפולים ברכב נמוכות לאין שיעור ביחס למונית רגילה. על כך כמובן יש להוסיף את נושא ה"תדלוק" בחשמל שבתעריף ביתי לא יעלה על 30 שקלים.

אמנם, הטווח הקצר משמעותית מזה של מונית רגילה משמעו שהיא תתאים לכאלו בעלי היקף נסועה מצומצם מנסועה יומית ממוצעת של נהג מונית העומדת על כ-350 ק"מ. או כאלו שמתאפשר להם לפצל את יום העבודה ולטעון את המכונית במהלכו.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: MG ZS חשמלי

לכתבה המלאה
MG ZS EV גם במונית. יח"צ,
ההיבט השיווקי של השיח אודות המכונית החשמלית שמשמשת כמונית יכול להועיל למותג לטווח הארוך/יח"צ

כאמור, מחיר הרכב יעמוד על 129 אלף שקלים ממנו יוכלו נהגי המוניות לנכות מע"מ בגובה של כ-15 אלף שקלים, כמו כן, בתקופת ההשקה יקבלו הקונים גם עמדת טעינה ביתית והתקנה ללא תוספת תשלום (הטבה רגילה ללקוחות הפרטיים).

הבדל נוסף נמצא במשך האחריות לסוללות, אחד הרכיבים היקרים ביותר במכונית החשמלית אם לא היקר בהם. בעוד לקוח פרטי מקבל אחריות ל-150 אלף ק"מ ושמונה שנים, אצל המכוניות שישמשו כמונית האחריות היא ל-200 אלף ק"מ ולשנתיים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully