וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי Q2 המחודש בישראל, החל מ-190 אלף שקלים

16.2.2021 / 23:26

יבאונית אודי מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של ה-Q2. עדכון לעיצוב החיצוני, אבזור ותא הנוסעים. מנוע ה-1.0 ליטר נגרע מההיצע והמחיר מתייקר

אודי Q2 המחודש בישראל. אתר יצרן
אודי Q2, אלינו הוא יגיע עם חישוקי 16 אינץ' וללא הגריל השחור/אתר יצרן

אודי Q2 שמתיחת הפנים שלו הוצגה בספטמבר האחרון מגיע לישראל. השינויים בעיצוב החיצוני נוגעים לניפוחים קלים שעובר המרכב ומגדילים במעט את מימדיו ויחידות תאורה חדשות. שינויים נוספים בתא הנוסעים שבוצעו אינם רלוונטיים ברובם לגרסאות שימכרו בישראל ואלו מסתכמים במסך המולטימדיה שכעת בגודל 8.3 אינץ' לעומת 7 בעבר.

יחידת ההנעה בנפח 1.0 ליטר שלושה צילינדרים לא תגיע והוא ישווק רק עם מנוע ה-1.5 ליטר טורבו של קבוצת פולקסווגן. ההספק הוא 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה. נתון התאוצה ל-100 קמ"ש הוא 8.6 שניות והמהירות המירבית היא 218 קמ"ש.

אודי Q2 המחודש בישראל. אתר יצרן
אלינו הוא מגיע ללא מושבי העור ולוח המחוונים הדיגיטלי, מסך המולטימדיה גדל ל-8.3 אינץ'/אתר יצרן

ה-Q2 ישווק בשלוש רמות גימור Teck-Pack הבסיסית ומעליה ה-Comfort והבכירה ביותר תהייה ה-Luxury.

כל רמות הגימור מקבלות בקרת שיוט אדפטיבית (לא הוצעה בעבר), בלימה אוטומטית ותיקון סטייה מנתיב. באופן מפתיע רק שתי רמות הגימור הגבוהות יקבלו חיישני חניה. גם בשאר סעיפי האבזור גרסת הבסיס מחסירה אבזור שמכונית זולות בהרבה מציעות כסטנדרט. כך למשל מראה מתכהה מגיעה רק מרמת הגימור Comfort ואילו מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת אווירה, חלון פנורמי ועוד מגיעים רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

מחירי ה-Q2 מתחילים ב-190 אלף שקלים לרמת הגימור Teck-Pack. רמת הגימור Comfort תעלה 198 אלף שקלים ורמת הגימור Luxury תעלה 210 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: אודי S3 ספורטבק

לכתבה המלאה
אודי Q2 המחודש בישראל. אתר יצרן
תאורת לד מלפנים ומאחור/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully