וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אאוטלנדר החדש: 7 מושבים ואצלנו עוד השנה

18.2.2021 / 11:25

מיצובישי אאוטלנדר החדש יתבסס על ניסאן אקסטרייל ויוסיף להציע 7 מושבים, אבל בכל שאר ההיבטים הוא מזנק קדימה

מיצובישי אאוטלנדר החדש. אתר יצרן
מימדים ועיצוב שונים לחלוטין מהדור היוצא/אתר יצרן

שיתוף הפעולה בין כלל החברות שבבעלות קבוצת רנו-ניסאן הוא לא דבר חדש, ראינו אותו בחילופי מכלולים ופלטפורמות בין רנו ודאצ'יה, עכשיו זה קורה גם עם ניסאן ומיצובישי. האאוטלנדר החדש, דור רביעי לג'יפון שהפך לרב מכר מקומי אדיר יתבסס על האקסטרייל של ניסאן.

ההתבססות הזו מאפשרת לאאוטלנדר לגדול במימדיו לכל הכיוונים. האורך הכללי הוא 471 ס"מ, רוחב של 186 ס"מ, גובה של 175 ס"מ וחשוב יותר לרכב שיציע שבעה מושבים גם בדור החדש - בסיס הגלגלים שעומד עתה על 270.5 ס"מ (תוספת של 3.5 ס"מ).

מיצובישי אאוטלנדר החדש. אתר יצרן
גדילה בכל המימדים/אתר יצרן

מההודעה לעיתונות והתמונות עולה שדרוג משמעותי של סביבת הנהג באאוטלנדר. עיצוב מודרני, עם מסך מולטימדיה 9 אינץ', חוגת מצבי נהיגה בסגנון לנד רובר, בורר ההילוכים מעוצב, שקעי USB מלפנים ומאחור ובלי וויתור על כפתורים פיזיים לבקרת האקלים (מפוצלת לשלושה איזורים, עם יציאות לאחור) ופקדי השמע. עוד ברשימה, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' ותצוגה עילית 10.8 אינץ' (סביר להניח כאופציה). עוד באבזור חלון שמש, מערכת שמע של BOSE, טעינה אלחוטית ועוד.

שורת המושבים השנייה מקבלת אפשרות הזחה לפנים ולאחור על מסילה, מה שיאפשר "משחק" עם מרווח הרגליים ליושבים בשתי השורות האחוריות. המושבים עצמם ניתנים לקיפול בנפרד בחלוקה של 40:20:40. למרבה הפליאה (או שלא?) מיצובישי לא מפרסמת את נפח תא המטען הרשמי בסידורי הישיבה השונים - אחת מנקודות התורפה של מכוניות בקבוצתו ושל הדור הנוכחי בפרט.

עוד בוואלה!

נלחמים על כל קילומטר השוואתי ג'יפונים למרבי נסיעה

לכתבה המלאה
מיצובישי אאוטלנדר החדש. אתר יצרן
גם בדור הנוכחי עם 7 מושבים/אתר יצרן

מערכות הבטיחות כוללות 11 כריות אוויר, בלימה אוטומטית גם בנסיעה לאחור, תצוגת 360 מעלות, התרעה על רכב ב"שטח מת", תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית. בגרסאות האמריקניות שלו משולבת מערכת קריאת שלטי מהירות והתאמת מהירות הרכב למוצג בהם וכן התאמת המהירות לעיקולים על פי נתוני מערכת הניווט.

האאוטלנדר החדש יציע גם בקרת יציבות לנסיעה עם נגרר שעושה שימוש בבלמים כדי לייצב את הרכב בשינויי כיוון, מראות המתכווננות מטה בשילוב להילוך אחורי ועוד.

מיצובישי אאוטלנדר החדש. אתר יצרן
מיצובישי מצהירה על זינוק באיכות ושיפור בהנדסת האנוש בתא הנוסעים/אתר יצרן

בשלב ראשון יקבל האאוטלנדר מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים. ההספק עולה מ-150 כ"ס של מנוע ה-2.0 ליטרים הנוכחי ל-181 כ"ס. תיבת ההילוכים הרציפה בעלת 8 "יחסי העברה" שאמורים לדמות תחושה טבעית יותר של העברת הילוכים.

כמו הדור הנוכחי, גם אאוטלנדר החדש יקבל יחידת הנעה היברידית נטענת שקע שתוצג בעתיד.

בין השיפורים שאמורים להעלות את האאוטלנדר מדרגה מבחינת היכולות הדינאמיות וגם את הבטיחות, הדור החדש מקבל הקשחות מבנה למרכב בשיעור של 26 אחוזים ושיפור בעמידה בפיתול של 33 אחוזים, השימוש באלומיניום גם מפחית משקל ביחס לדור היוצא. כמו כן מערכת שילוב להנעה הכפולה נשלטת אלקטרונית עם מצמד הידראולי ושימוש בבלמים כדי לשפר את יכולת הפנייה של הרכב. לכל אלו נוספים גם הרחבה של מפשק הגלגלים מלפנים ומאחור.

מיצובישי אאוטלנדר החדש. אתר יצרן
מראה סולידי יותר מאחור/אתר יצרן

לישראל צפוי להגיע האאוטלנדר החדש ברבעון השלישי של 2021, קרי, בחודשים יולי-ספטמבר. לקטגוריה שהלכה והתרחבה במהלך כעשור שבו שוווק. כמובן שאי אפשר להתעלם מהחשיבות של הדגם הזה ליבואנית בשוק הישראלי, שמהווה עמוד תווך מרכזי בהיצע שלה, למעשה היא מאפשרת כבר עכשיו הרשמה מוקדמת באתר שלה ללקוחות מתעניינים.

ביחד עם השיפורים האלו, גם המחיר של אאוטלנדר החדש צפוי להתייקר, באם הוא יישר קו עם מחירי המתחרים שלו ההתמודדות תהייה אחרת לגמרי מזו שאליה הורגל אליה עד כה עם מחיר כניסה נמוך משל האחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully