וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג היוקרה ג'נסיס בישראל

23.2.2021 / 19:21

כלמוביל השיקה היום את מותג היוקרה של יונדאי "ג'נסיס" בישראל. מימדים, אבזור ואיכות בסטנדרטים הגבוהים, שירות אישי לכל לקוח ומחירים תחרותיים. מי מגיע וכמה? הפרטים בפנים

ג'נסיס בישראל. אתר יצרן
ארמדת היוקרה מקוריאה, ג'נסיס מגיעה לישראל והיא רעבה/אתר יצרן

כמו פולקסווגן שהצמיחה את אודי, כמו טויוטה שהולידה את לקסוס, מגיע כעת קונצרן יונדאי ואחרי שהתברג לראשות יצרניות הרכב הגדולות בעולם, לפני שש שנים השיק את מותג היוקרה שלו - "ג'נסיס". המותג שעד כה שוווק בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, מדינות המפרץ וכמובן שוק הבית הדרום קוריאני מכין את הצעד הבא שלו - הסתערות אירופית. היבשת הישנה אליה ניסו לחדור בעבר ובהצלחה מוגבלת מאוד לקסוס ואינפיניטי.

אבל בדרך לשם, הוא עוצר אצלנו לתחילת השיווק של מותג היוקרה החדש שמצטרף לשוק צפוף מתחרים שבשנים האחרונות רושם צמיחה של עשרות אחוזים בביקוש, הצטרפות שגם ניכרת במיקום של אולם התצוגה החדש - במרכז רחוב אריה שנקר בהרצליה פיתוח - מעוז מותגי היוקרה בשוק הרכב.

ג'נסיס בישראל. אתר יצרן
טביעת האצבע של המעצב הראשי של בנטלי ניכרת, מאוד/אתר יצרן

על מנת להסתכל למתחרים בלבן של פנסי הלייזר לד, יונדאי הציבה בחטיבת היוקרה שלה שמות שכבר ראו דבר או שניים בשוק היוקרה העולמי, בהם פיטר שרייר (המעצב הראשי באודי שחתום על ה-TT) שכבר מעל לעשור מוביל את חטיבות העיצוב ביונדאי וקיה, את לוק דונקרוולק (לשעבר המעצב הראשי של בנטלי) ופליפו פריני שחתום על למבורגיני אוונטדור, אורוס ואלפא 8C. על הפן הדינמי - אלברט בירמן, מי שעמד בראש חטיבת M של ב.מ.וו.

עוד בוואלה!

אל תקראו לה יונדאי: ג'נסיס מציגה מכונית ראווה רטרו-מודרנית

לכתבה המלאה
ג'נסיס G80. אתר יצרן
G80 - תתחרה בסגמנט הסאלון מול ב.מ.וו סדרה 5, וולוו S90, מרצדס E קלאס ואודי A6/אתר יצרן

בישראל תעמוד בראש המותג דנה רביד-מנחם, שבעבר הייתה מנהלת השיווק במותג מרצדס, גם הוא תחת כנפי היבואנית כלמוביל. בהצגת המותג סיפרה גם על תפיסת השירות שיביא איתו המותג - GENESIS PERSONAL ASSISTANT מנהל שירות אישי ש"מוצמד" לכל לקוח וזמין 24/7.

כולל איסוף הרכב לטיפול, אספקת רכב חלופי, והחזרת הרכב ללקוח לכל מקום אליו יבחר הלקוח. הטיפולים אגב - ללא עלות ב-3 שנות הבעלות הראשונות עד שישה טיפולים. לדברי היבואנית הכוונה היא לקבוע רף חדש של שירות ללקוח. ולאור שני אלו ושאר השירותים המוצעים, די ברור שזה יבוא לידי ביטוי במחיר, האמנם?

ג'נסיס G80. אתר יצרן
רשימות האבזור ארוכות ומפורטות, עולות משמעותית על אלו של המתחרות/אתר יצרן

כאמור, בשלב הראשון ישווקו שני דגמים של "ג'נסיס" בישראל. המכונית הראשונה היא ה-G80, שתתחרה בפלח מכוניות הסאלון. זהו הגלגול השלישי לדגם בשם זה ומקבלת את הגריל המפלצתי של המותג יחד עם יחידות התאורה הצרות שגם צפויות לאפיין את המכוניות הבאות.

עם חמישה מטרים מקצה לקצה ובסיס גלגלים של 301 ס"מ היא ארוכה יותר מהגמרניות והשוודית המתחרות בקבוצת הסאלון באי אלו ס"מ לכל הכיוונים. על ההנעה: בנזין, ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים מוגדש טורבו. ההספק עומד על 304 כ"ס ו-43 קג"מ ב-1,650 סל"ד. זו אגב יחידת הכוח היחידה שחולק המותג הזה עם דגם אחר ביונדאי (גרסה של הסונטה שאינה משווקת בישראל). כאשר תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית עם 8 יחסי העברה וההנעה אחורית.

הביצועים: 6 שניות ל-100 קמ"ש ו-240 קמ"ש מירביים.

ג'נסיס G80. אתר יצרן
צללית קופה שנמתחת על 5 מטרים/אתר יצרן

ה-G80 תשווק בשתי רמות גימור "אלגנט" המאובזרת מאוד, ו"לקשרי" המאובזרת מאוד בהגזמה. הרשימה מתחילה בריפודי עור, מושבים חשמליים עם עיסוי, בקרת אקלים עם שלושה איזורים, לוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ' דיגיטלי ועם תצוגה עילית, ומסך המולטימדיה בגודל 14.5 אינץ', ווילונות צד, טעינה אלחוטית, גג פנורמי ועוד. רמת הגימור "לקשרי" מוסיפה גימורי עץ, אוורור מושבים קדמיים, מתלים אדפטיביים עם מערכת לסקירה של הכביש, מערכת שמע משודרגת, חימום להגה, סגירה רכה לדלתות ועוד.

רשימת מערכות הבטיחות קובעת גם היא תקן חדש וניתנת לסיכום במילה אחת "הכל" בשתי מילים "הכל ויותר", עם 10 כריות אוויר, מערכת למניעת שכחת ילדים במכונית, מכסה מנוע אקטיבי, זיהוי תנועה חוצה מלפנים ומאחור, תאורת מטריקס לד ועוד.

המחירים: 385 אלף שקלים לאלגנט ו-439 אלף שקלים ללקשרי. פערים של 100 אלף שקלים ויותר מגרסאות הכניסה של הגרמניות בגרסאות הכניסה שלהם ומקביל לוולוו S90 בגרסת T5 החלשה והפחות מאובזרת.

ג'נסיס GV80. אתר יצרן
GV80 קרוסאובר ענק בעל שבעה מושבים/אתר יצרן

הדגם השני שישווק בשלב הראשון הוא ה-GV80, קרוסאובר באורך של 495 ס"מ ובסיס גלגלים של 296 ס"מ קטן במקצת מה-Q7 וחופף במידותיו למרצדס GLE וה-XC90 של וולוו. כמותם, גם הוא מגיע בתצורת 7 מושבים.

העיצוב, כוחני ורבוע, ובמיוחד עם גריל שלא תפספסו בשום צורה ואופן, סימן ההיכר של ג'נסיס, אבל כנראה ככה זה שהמעצב מגיע מבנטלי. כאן יחידת ההנעה היא טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים. ההספק הוא 278 כ"ס והמומנט עומד על 60 קג"מ ב-1,500 סל"ד. תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 יחסי העברה וההנעה היא כפולה.

הביצועים: 6.8 שניות ל-100 קמ"ש ו-230 קמ"ש מירביים.

ג'נסיס GV80. אתר יצרן
נושק ל-5 מטרים לאורך/אתר יצרן

כמו ה-G80 גם ה-GV80 משווק בשתי רמות גימור - "אלגנט" ו"לקשרי". גם פה רשימות האבזור ארוכות מאוד ורשימת מערכות הבטיחות גם היא מלאה ומתעלה על אלו של התמחרות. לוח המחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת המולטימדיה עם מסך 14.5 אינץ', מושבי עור, חיפוי דמוי עור ללוח המחוונים והדלתות, עיסוי למושבים הקדמיים, בולמים אדפטביים עם מערכת סריקת כביש והתאמה של פעולת המתלים ועוד. ב"לקשרי" מצטרף עור בשני גוונים להגה, נאפה למושבים, שליטה חשמלית על שורת המושבים השלישית מסביבת הנהג, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, אינטקרום לשיחה בין הנוסעים - כמובן עם אפשרות להשתקה של השורה השנייה והשלישית.

המחירים: 500 אלף שקלים לרמת הגימור אלגנט ו-569 אלף שקלים ללקשרי. גם פה, פערים של עשרות אלפי שקלים מול וולוו XC90 ויותר ממאה אלף שקלים אל מול הגרסאות הרלוונטיות של המתחרות מגרמניה.

ג'נסיס GV80. אתר יצרן
סביבת הנהג של ה-GV80/אתר יצרן

במהלך השנה הנוכחית יורחב קו הדגמים של ג'נסיס ואל ה-G80 וה-GV80 יצטרפו ה-G70, מכונית הסדאן הקומפקטית וה-GV70, אחיו הקטן של ה-GV80. כמו כן תגיע גם ה-G90 שמהווה את ספינת הדגל של היצרנית, מתחרה בב.מ.וו סדרה 7, מרצדס S קלאס, אודי A8, לקסוס LS בקטגוריית הפאר.

דגם חשמלי לחלוטין של המותג ייחשף גם הוא השנה וצפוי להגיע. ההבטחה: טווח של מעל ל-500 ק"מ, טעינה של 80 אחוזי סוללה ב-20 דקות ועוד. גם הוא צפוי להגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully