וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים למצב טעון: רכב חשמלי ראשון בצה"ל

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 9:57

MG ZS EV, הרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל ב-2020, הוא הרכב החשמלי הראשון לזכות במכרז משרד הביטחון. טווח נסיעה של 263 ק"מ בין טעינות, טעינה מהירה ורמת בטיחות גבוהה

אתגר הסוללות למכוניות המחר/זווית - סוכנות ידיעות למדע ולסביבה

חברת קאר-איסט מקבוצת לובינסקי זכתה במכרז ההצטיידות הראשון מסוגו של משרד הביטחון עבור כלי רכב חשמליים עם ה-MG ZS EV.

MG ZS EV יוצע בגרסת 5 מושבים, עם מנוע חשמלי בהספק של 143 כ"ס, סוללת ליתיום בקיבולת של 45.6 קוט"ש, טווח נסיעה של 263 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP המחמיר ויכולת טעינה מהירה של 50 קוט"ש. הוא יגיע ברמת האבזור NET S, הכוללת רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי כמו: מערכת הגבלת מהירות הכוללת קישור למערכת קריאת תמרורים, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת לנהיגה בתנועה צפופה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה עד עצירה מוחלטת, זיהוי תמרורי מהירות, מערכת לשמירת מרכז נתיב בשימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 150 קמ"ש), מערכת התרעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת זיהוי והתרעה מפני פגיעה בהולכי רגל, חיישני חניה ועוד אשר זיכו אותו בציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של EURO NCAP.

בפברואר האחרון החלה קאר-איסט לשווק את הגרסה החשמלית לשוק המוניות, שנשלט עד לפני מספר שנים על ידי רכבי הדיזל ופינה נתח נכבד למכוניות ההיברידיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully