וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו אישה שעוזרת לנהגת שמתקשה בחניה הפכה בשניות מגיבורה למרשעת

24.4.2021 / 23:35

מעל 20 מיליון אנשים כבר צפו בסירטון בו נראית אישה מתקשה להחנות ומקבלת עזרה וכיוון מאישה זרה - רק כדי להישאר המומה בסיום ממעשיה של העוזרת שלה (וכשתראו את הסרטון עד הסוף תבינו למה)

אישה עוזרת לאישה אחרת לחנות ברוורס - עד הטוויסט בסוף/TikTok/richilbeata

סירטון שפורסם בטיקטוק גרם לסערה ברשת בגלל הטוויסט האכזרי שבסיומו. הסירטון, שעשה את דרכו גם לטוויטר, מראה אישה שמנסה להחנות במקביל למדרכה בין שני כלי רכב ברחוב לפני בית. במהלך הסירטון, שהועלה במקור על ידי המשתמש @richilbeata, נראית הנהגת מתקשה להחנות, מנסה לסובב את הרכב בדרכים שונות, ואפילו יוצאת החוצה כדי למדוד את המקום שיש לה באמצעות צעדים.

לקראת סיום הסירטון הדברים משתפרים כשאישה זרה מופיעה ועוזרת לה להכניס את הרכב למקום החניה. לאחר שהאישה מסיימת להחנות היא מודה לזו שכיוונה אותה והשתיים אפילו מתחבקות כדי לחגוג את הניצחון הקטן. אבל אז האישה הזרה עושה משהו שהימם את כל הצופים- כשמי שרואה את הסירטון טוען שהיא הפכה מגיבורת היום למרשעת בשניות.

צפו בסירטון - עד הסוף

כן. אתם רואים נכון - בשניה שהנהגת הצליחה להכניס את רכבה בין שתי המכוניות - הבחורה שעזרה לה פשוט נכנסה לרכב שחנה מאחורייה (וכל כל הקשה עליה את החניה) - ונוסעת מהמקום.

הסירטון הועלה עם כיתוב התמונה: "למה היא עשתה לה את זה?". הוא נצפה יותר מ-20 מיליון פעמים וזכה ליותר מ-754 אלף לייקים בטוויטר.

הצופים נותרו חלוקים בדעתם אחרי הצפייה בסירטון, כחלק טוענים כי מעשיה של האישה הזרה היו אכזריים, ואחרים טענו שצריכים להודות לה כי היא לימדה אותה איך להחנות. "היא רק אמרה לעצמה שהיא צריכה לדעת לעשות את זה יום אחד, ואין זמן מתאים יותר מהיום", כתב אחד ושני הוסיף: "הרגע שבו אתה מבין שהגיבור הוא למעשה נבל".שלישי הוסיף: "לפחות היא עזרה לה להתנסות בחניה במקביל, הניסיון הזה יותר חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully