וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של המנטה: הממתק החשמלי של אופל

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 11:15

אופל מנטה חוזרת. מכונית הקופה של אופל הוצגה ב-1970 ורשמה כמה פרקים מפוארים במסלולי הראלי תשוב לרחובות עם הנעה חשמלית וטוויסט מעניין במיוחד קבלו את המנטה GSe

אופל מנטה חוזרת כמכונית חשמלית. אתר יצרן
אב הטיפוס של אופל מנטה. הקווים רטרו, המנוע חשמלי/אתר יצרן

מדוכאים מהעתיד החשמלי? מתעוררים שטופי זיעה מעולם בו יזמזמו ממקום למקום קוביות חשמליות נטולות אופי? לאופל יש בקנה חדשות טובות, טובות מאוד אפילו. החברה עם סמל הברק, אולי המועמדת האידיאלית בתוך קונצרן סטלנטיס לשאת את בשורת החשמל - מחזירה את המנטה לחיים.

אופל מנטה חוזרת כמכונית חשמלית. אתר יצרן
העתיד החשמלי יכול להיות מדליק לגמרי אם כך זה ייראה/אתר יצרן

אב הטיפוס שהציגה החברה מציג מראה רטרו הנאמן מאוד למקור עם נגיעות מודרניות בחזית האטומה, אבל על רביעיית הפנסים האחורית ומכסה המנוע השחור הם שמרו באדיקות. תא נוסעים שמשלב מאפיינים מהעבר כמו ההגה בעל שלושה חישורים וטבעת הצבע הצהובה בחלקו העליון עם לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ' ומסך מולטימדיה 10 אינץ'.

עוד בוואלה!

אופל מוקה החדש: אצלנו במחצית הראשונה של 2021

לכתבה המלאה
אופל מנטה חוזרת כמכונית חשמלית. אתר יצרן
הגה נוסטלגי עם מחוונים דיגיטליים/אתר יצרן

ההנעה היא כאמור חשמלית ובאופן תמוה מאוד עושה שימוש במצברי 31 קוט"ש המספקים טווח צנוע מאוד של כ-200 ק"מ - וזה כנראה הדבר הראשון שיצטרך להשתנות שם בדרך לפס הייצור.

ההספק גם הוא צנוע ועומד על 147 כ"ס (הרבה יותר מאשר בגרסאות המקוריות של המנטה A, אבל לא באמת מרשים כיום). אבל מכאן ואילך העסק בהחלט מעלה חיוך, מכיוון שכמו בגרסה המקורית ההנעה היא אחורית וחכו לשוס האמיתי, המנוע מעביר את הכוח אליהם דרך תיבת ארבעה הילוכים ידנית, בדיוק כמו במקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully