וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל מוקה החדש: אצלנו במחצית הראשונה של 2021

29.6.2020 / 15:13

אופל מציגה את המוקה החדש, עם מערכת הנעה חשמלית של 136 כ"ס וטווח מוצהר של 322 ק"מ. לישראל הוא יגיע במחצית הראשונה של 2021

אופל מוקה החדש. יצרן, אתר יצרן
הפעם לסמל הברק בחזית יש משמעות חדשה לגמרי/אתר יצרן, יצרן

אופל מוקה החדש שחולק פלטפורמה ויחידות הנעה עם פיג'ו 2008 ודגמים נוספים של קונצרן PSA היושבים על פלטפורמת CMP הגמישה באפשרות לעשות שימוש במנועי בנזין, היברידיים, דיזל וחשמל. הרכב שמוצג בשלב הראשון בגרסה חשמלית לחלוטין, הוא חלק ממיתוג אופל כמובילה בתחום המכוניות החשמליות.

העיצוב החיצוני משלב אלמנטים ממכונית הקונספט GT-X אקספרימנטל כמו החזית, יחידות התאורה וקווי הגג. עם 415 ס"מ לאורך הוא קצר ב-12.5 ס"מ מהדור היוצא וקצר יותר ממתחרות כמו יונדאי קונה, ניסאן ג'וק או פיג'ו 2008, לדברי היצרנית המטרה היא לשמור על מימדים קלים לתמרון בעיר. בסיס הגלגלים נותר דומה לזה שבעבר עם 255 ס"מ. תא המטען גם הוא במימדים מקובלים בקבוצה עם 350 ליטרים (16 ליטרים פחות מאשר בדגם היוצא).

אופל מוקה החדש. יצרן, אתר יצרן
מסכי ענק שדוחקים מטה את פתחי האוורור ומיעוט מתגים/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים את העין מושכים כמובן מסכי הענק של מערכת המולטימדיה (10 אינץ' או 7 בגרסאות הבסיס) ולוח המחוונים בגודל 12 אינץ'. שאר התא מינימלי בכמות המתגים והפקדים, כולל בורר ההילוכים שכעת הינו מתג קטן.

על הנעת המוקה מופקד בשלב הראשון מנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ ובזכות הפלטפורמה הקלה יותר ב-120 ק"ג הוא מכסה 322 ק"מ לטעינה על פי נתוני היצרנית. בנוסף לגרסה החשמלית יהיו גם גרסאות מנועי בעירה פנימית עם יחידות הכוח המוכרות של 1.2 ליטר בנזין עם 110 או 130 כ"ס, פלאג אין וכן מנועי דיזל. תיבת ההילוכים באלו תהייה אוטומטית פלנטרית בת 8 יחסי העברה.

עוד בוואלה!

הברק חוזר? נהיגה ראשונה באופל גרנדלנד X פלאג אין

לכתבה המלאה
אופל מוקה החדש. יצרן, אתר יצרן
אופל מוקה החדש/אתר יצרן, יצרן

את אופל מוקה החדש אנו עתידים לראות בישראל הן בגרסאות ההנעה החשמלית והן באלו בעלות מנועי הבנזין. כרגע לא ברור אילו גרסאות יגיעו קודם, אך תחילת השיווק הצפויה היא במהלך המחצית הראשונה של שנת 2021. כנראה שעוד לפניו נראה פה את הגרסה החשמלית של אחיו ה-2008 החשמלי שעושה שימוש באותה יחידת הנעה, אך בעלת טווח של 310 ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully