וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: תערוכת ז'נבה חוזרת

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 9:53

מארגני תערוכת המכוניות בז'נבה, שנחשבת לגדולה והמשמעותית ביותר בתחום, הודיעו על תאריכי הפתיחה ופתחו את הרישום למציגים. האם זה מה שיציל אותה?

בוטלה תערוכת ז'נבה. יח"צ,
קורונה וחוסר עניין, האם 2022 תהייה שונה?/יח"צ

אחרי שהתערוכה של 2020 בוטלה בשל התפרצות מגיפת הקורונה ובעקבותיה בוטלה גם זו של 2021, מכריזים מארגני התערוכה כי התצוגה של השנה הבאה - 2022 תצא לפועל ופרסמו קריאה למציגים להירשם באתר התערוכה עד סוף חודש יוני.

התערוכה מתוכננת לפעול בתאריכים 17-27 בפברואר 2022, כאשר היומיים הראשונים שלה, מוגדרים כימי עיתונות בהם גם אמורות להתרחש החשיפות הראשונות של כלי הרכב החדשים. בהקשר זה, מבטיח סנדרו מסקיטה המנכ"ל של GIMS (החברה המארגנת) כי בכוונתם להציג ליצרניות את הקונספטים החדשים של התערוכה. הצהרה חשובה ורלוונטית לאור הירידה העקבית בעניין של היצרנים והמבקרים בתערוכות רכב קונבנציונליות בשנים האחרונות עם עליית החשיפה בפלטפורמות דיגיטליות אחרות.
מה שהביא בתורו להיענות נמוכה של יותר ויותר יצרניות להשקיע את סכומי העתק באופרציה.

מכוניות תערוכת ז'נבה 2018. יצרן, אתר יצרן
היצרניות מוצאות בפלטפורמות הדיגיטליות יתרונות על פני התערוכות המסורתיות/אתר יצרן, יצרן

במשך עשרות שנים הייתה תערוכת ז'נבה היהלום בכתר של תערוכות הרכב העולמיות. כאשר מספר גורמים הביאו למעמד הייחודי שלה. בהם המיקום שלה מחוץ ל"מדינות הבית" של יצרניות כפי שנתפסות התערוכות בטוקיו, פרנקפורט, פריס ודיטרויט. לא פחות מכך תרמה העובדה כי הקיום שלה במדינה עשירה הביאה לכך שיצרניות אקזוטיות רבות שמרו את החשיפות החשובות שלהן לתערוכה הזו מדי שנה.

התערוכה הייתה הבית להצגת כמה מהמכוניות האייקוניות ביותר בהיסטוריה. יצירות כמו יגואר E טייפ ב-1961, מרצדס 230SL, רנו 16, שלל דגמים של למבורגיני, פורשה 917 ו-928, פיג'ו 504 קופה, אודי קוואטרו ועוד ולצידן שלל מכוניות קונספט.

עוד בוואלה!

בשל החשש מקורונה: תערוכת ז'נבה בוטלה

לכתבה המלאה
בוטלה תערוכת ז'נבה. יח"צ,
מגבלות התנועה וההתקהלות עדיין בסימן שאלה/יח"צ

אולם כאמור, התערוכה מחדשת את הפעילות שלה באווירה שונה לחלוטין מזו שהכירה בעשרות השנים בהן היא פעילה (נוסדה ב-1905). לדברי המארגנים הם יחשפו בפני המציגים וגם לציבור קונספטים חדשים שאמורים להחזיר את הרלוונטיות של התערוכה ולהפוך אותה לאטרקטיבית גם בימים בהם המידע והתמונות חשופים ימים ולעיתים שבועות לפני הצגת המכונית עצמה.

גם אם יצליחו מארגני התערוכה להביא את היצרניות ולא פחות מכך - את הציבור - לחדש את העניין בתערוכה הפיזית, כל נושא הקיום שלה תחת מגבלות הקורונה והקשיים הכרוכים בכך עדיין לא ברורים לגמרי, הן בפן של התקהלות והן בפן של התחבורה העולמית. בשבועות הקרובים, כך מבטיחים המארגנים יתווספו פרטים אודות מנגנון הפעולה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully