וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: הניידת החדשה של משטרת התנועה

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 15:31

ניידות המשטרה מחליפות מראה, ובדומה למדי השוטרים ייצבעו בכחול כהה עם פסים לבנים. בתמונות ראשונות שהגיעו לידי "וואלה" נראות ניידות השיטור הרגילות וניידות התנועה החדשות

הניידות החדשות של משטרת התנועה/דוברות המשטרה

אם העיניים שלכם התרגלו לצוד ניידות תנועה לבנות עם פסים כחולים בחלק האמצעי שלה כדי למהר להוריד את הרגל מהגז, כדאי שתתרגלו מחדש - משטרת ישראל עומדת לחשוף בקרוב את סכמת הצביעה החדשה של הניידות שלה.

בתמונות ראשונות שהגיעו לידי כתב הפלילים של וואלה, נראות הניידות החדשות במתחם סגור, כאשר על גופן הצביעה החדשה. הצביעה מיישרת קו עם מדי השוטרים הנוכחיים בצבע הכחול הכהה ובמרכז הגוף פס לבן עליו הכיתוב הרלוונטי.

נקודה מעניינת אליה יידרשו במשטרה היא נושא הבולטות של כלי הרכב האלו בשעות החשכה או בתנאי תאורה גבוליים, בעיקר בשל הצביעה הכהה.

הניידות החדשות של משטרת התנועה. פנימי,
ניידת תנועה מסוג סקודה סופרב עם מנוע 2.0 ליטר ו-190 כ"ס/פנימי

שתי הניידות שנראות בצילומים שהגיעו לידינו הן מדגמי טויוטה קורולה וסקודה סופרב, כאשר הראשונה תשמש למשימות שיטור רגילות ואילו הסופרב את משטרת התנועה. כאמור, אלו דגמי ניידות המשמשות כבר כעת את המשטרה. לדברי המשטרה כמה עשרות ניידות בודדות בסכמת הצביעה החדשה יעלו על הכבישים השנה והמהלך יואץ בתחילת השנה הבאה, בה הכוונה היא שכל כלי הרכב המשמשים את משטרת התנועה והסיור יהיו שחורים.

לקורולה בתצורת הסטיישן מנוע 1.8 ליטר היברידי בהספק משולב של 122 כ"ס. התאוצה היא 11.1 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית היא 180 קמ"ש. גם בגרסה זו היא מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות והציון הבטיחותי שלה עומד על 7.

המכונית השנייה היא סקודה סופרב, משפחתית גדולה המשמשת את משטרת התנועה בשנים האחרונות. הסופרב מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים ובהספק של 190 כ"ס. היא תמהר להאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות והמהירות המירבית שלה היא 240 קמ"ש. גם כאן, ציון הבטיחות הוא 7.

עוד בוואלה!

עבירות תנועה: "מחירון" הקנסות הרשמי

לכתבה המלאה
אכיפה מוגברת עם החזרה לשגרה. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
דוגמת הצביעה הקודמת של הניידות/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

בתדרוך לכתבים אמר ניצב משנה יובל זליכה ראש מחלקת התחבורה של משטרת ישראל כי הגוון השחור נבחר משיקולי בולטות, "ישבנו ובחנו במספר משטרות בעולם והחלטנו שהגוון השחור הוא המתאים ביותר לכלי הרכב המשטרתיים" אמר ניצב זליכה, "המטרה הייתה לשפר את נראות ובולטות כלי הרכב. בלילה זה יהיה בולט, הרכבים האלה יהיו עם גשר תאורה, פליקרים ומדבקות מחזירות אור מיוחדות. הרכבים יראו מרחוק ויהיו בעלות מערכת כריזה עם עוצמה מוגברת". כמו כן לדבריו השינוי אינו גורר פערים בעלויות "אין הבדל במחיר בין שחור ללבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully