וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזו יצרנית מכוניות חשמליות משקיע דיוויד בקהאם?

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 9:32

דיוויד בקהאם רוכש 10 אחוזים מיצרנית המכוניות החשמליות LUNAZ. מי שהחלה כסדנת הסבה של מכוניות פאר קלאסיות להנעה חשמלית מתוכננת לזנק לשלב הבא

חיבתם של שחקני כדורגל בכירים למכוניות נוצצות ויקרות אינה דבר חדש, ובתחום הזה לדיוויד בקהאם יש בהחלט רזומה ארוך מאוד, רולס רויס, בנטלי, למבורגיני, אסטון מרטין ופורשה - מרביתן חדשות, חלקן קלאסיות הן חלק מהרשימה הארוכה שלו.

אבל הפעם הוא פונה לכיוון אחר לגמרי - חשמלי. שחקן העבר שפשט את מדי הכדורגל לטובת חליפת העסקים רכש 10 אחוזים מסדנת LUNAZ הבריטית, עליה סיפרנו לכם בעבר. הרכישה בוצעה באמצעות קרן db ventures שבבעלות משפחת בקהאם.

דיוויד בקהאם משקיע ב-Lunaz. אתר יצרן
הסדנה מתכוונת להתרחב לשוק ההסבות הגדול יותר/אתר יצרן

הסדנה שמאז שנוסדה ב-2018 עוסקת בהסבה של מכוניות קלאסיות מתוצרת בנטלי, יגואר, לנד רובר ואחרות ממנועי בנזין להנעה חשמלית, היא חלק מטרנד עולמי הולך ומתרחב של מציאת פתרונות שיאפשרו למכוניות הקלאסיות להוסיף לנוע על הכבישים וחשוב מכך, להגיע למרכזי הערים באירופה שיהפכו לאסורים לתנועת כלי רכב בעלי מנוע בעירה פנימי. המחירים, יש לציין אינם שווים לכל נפש, את הריינג' רובר דור המוסב שלהם תוכלו לקנות תמורת סדר גודל של 250 אלף ליש"ט.

"LUNAZ מצייגת את המיטב של הגאונות הבריטית בתחומי הטכנולוגיה והעיצוב" אמר בקהאם בהצהרה, "המשיכה שלי לחברה הגיעה דרך היכרות עם העבודה שלהם בשחזור כמה מהמכוניות הקלאסיות היפות ביותר אי פעם".

דיוויד בקהאם משקיע ב-Lunaz. אתר יצרן
התוספת האחרונה למפעל החישמול של LUNAZ/אתר יצרן

הכניסה של בקהאם ליצרנית היא לא רק גחמה של חיבה למכוניות ישנות, אלא חלק ממהלך רחב יותר שעוברת LUNAZ ובמסגרתו היא לוקחת את המומחיות שרכשה בתחום ומפצלת את תחומי הפעילות שלה. החברה למעשה תפעל מעתה בשלוש זרועות, הראשונה תוסיף לעסוק בהסבות כלי רכב קלאסיים לחשמליים לחלוטין, השנייה תייצר מנועים חשמליים מודולריים ליצרניות אחרות והשלישית והמעניית ביותר מבחינה עסקית היא זו שתעסוק בהסבה של כלי רכב מסחריים (משאית האשפה הלבנה בתמונות היא הראשונה) להנעה חשמלית.

מהלך שלא רק מאפשר לחברות בעלות ציי רכב עירוניים גדולים להמשיך להשתמש בהם בשנים הקרובות, אלא גם מאפשר להוסיף להשתמש במוצר קיים במקום להמשיך ולייצר עוד ועוד. תפיסה שהולכת ותופסת מקום בהבנה של השינוי ביחס לקיימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully