וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבה מקצועית: קמפר על בסיס המונית הלונדונית

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 7:46

אם החזית של הקמפר הזה נראית לכם מוכרת, אתם מזהים נכון. חברת LEVC מרחיבה את ההיצע שלה ותציע רכב טיולים על בסיס המונית הלונדונית

האם השם LEVC אומר לכם משהו? מה עם London Electric Vehicle Company? עדיין לא? טוב, אז פשוט תסכלו על החזית ותדמיינו אותה בשחור - בדיוק. זו החברה שמייצרת כיום את המוניות הלונדוניות המזוהות כל כך עם עיר הבירה הבריטית, אם כי כיום תחת כנפי ג'ילי הסינית שבבעלותה גם וולוו.

כעת מרחיבה היצרנית את קו המוצרים שלה ובקרוב מאוד תציע גם את הקאמפר הזה למכירה.

קאמפר על בסיס המונית הלונדונית. אתר יצרן
פתרון קל לטיילים ירוקים/אתר יצרן

הקאמפר הזה (ובבקשה לא לבלבל עם מה שמכונה "מוטורהום", אלו שני בעלי חיים שונים), יושב על בסיס הרכב המסחרי של היצרנית, ה-VN5 שאחרי טיפול של Wellhouse Leisure הופך להיות רכב טיולים קל.

המונח "קל" מתייחס לכך שבניגוד לקראוון או מוטורהום, הקאמפר מבוסס על כלי רכב מסחריים קלים יחסית וברוב המוחלט של המקרים אינם כוללים מקלחת או שירותים על בסיס כלי הרכב. מה שכן תוכלו למצוא בו הוא שולחן אוכל, מטבחון בסיסי, ארבעה מושביים, כאשר שני הקדמיים מסתובבים על צירם ב-180 מעלות, שתי מיטות במפלס התחתון ועוד שתי מיטות במפלס הגג המתרומם. פתרון שמופיע גם בפולקסווגן קליפורניה.

קאמפר על בסיס המונית הלונדונית. אתר יצרן
צמד המושבים האחוריים הופך למיטה/אתר יצרן

למרות שהוא מכונה e Camper, הוא לא באמת חשמלי, ובכן - לא לגמרי חשמלי. יחידת ההנעה המרכזית היא אמנם מנוע חשמלי שממוקם על הציר האחורי ובעזרת סוללות 31 קוט"ש מספק 98 ק"מ של טווח חשמלי וניתן לטעינה, הוא גם מכיל מנוע בנזין שלושה צילינדרים קטן בנפח 1.3 ליטרים שמתפקד לא כמניע, אלא כגנרטור שטוען את הסוללות. יחד איתו טווח הנסיעה של ה- e Camper יעמוד על 489 ק"מ.

קאמפר על בסיס המונית הלונדונית. אתר יצרן
שתי מיטות נוספות על הגג המתרומם/אתר יצרן

עם מחיר של כ-62 אלף ליש"ט (לפני מיסים), ב-LEVC רואים בו מקור הכנסה די חשוב. זאת לאור הביקוש העצום לו זוכים כלי רכב לטיולים בשנה האחרונה, כאשר יותר ויותר משפחות מחפשות פתרונות חופשה שאינם כרוכים בטיסות מסוכנות, בהן יתבקשו לעטות מסכה כל הזמן, ייבוא ווריאנטים וחוסר הוודאות הכללי בתחום הנופש. בנוסף מציינים בחברה את האפשרות לטייל בעיקר בשמורות טבע ללא מנוע הבנזין אלא בכוח ובשקט של מנוע בנזין.

ה-e Camper אמור להעניק להם את היכולת לצאת לטיול גם בן כמה ימים ועם כמות ציוד נאה. ומזמינים ראשונים יוכלו לקבל אותו כבר בסוף הרבעון האחרון של 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully