וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 13:12

לדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר יש נעליים גדולות מאוד להיכנס אליהן. במיוחד מבחינת ההצלחה לה זכה קודמו. המימדים גדלו, המנוע חדש וסוללת מערכות בטיחות יסייעו לו במלאכה

מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל. קינן כהן
מקצין עוד יותר את ההופעה החיצונית/קינן כהן

כשבע שנים לאחר שהושק בישראל ואחרי מספר מתיחות פנים ועדכונים, מפנה סוף סוף מיצובישי אאוטלנדר את מקומו לדור חדש, רביעי במספר. לא שזה ניכר במכירות, גם בשנים האחרונות שלו, כאשר מתחריו כבר פותחים פער משמעותי בכל הקשור למנועים, בטיחות, מרווח, אבזור - המשיך האאוטלנדר להוות אחד מרכבי 7 המושבים הקומפקטיים החמים, בעיקר בזכות מחיר נמוך מאוד לציי הרכב.

מיצובישי אאוטלנדר החדש. אתר יצרן
צמיחה מתונה באורך הכללי ותוספת של 3.6 ס"מ לבסיס הגלגלים/אתר יצרן

אאוטלנדר החדש מבוסס על פלטפורמה משותפת לו ולניסאן אקסטרייל הבא, כחלק מהבעלות של קונצרן רנו-ניסאן על מיצובישי.

ההתבססות הזו מאפשרת לאאוטלנדר לגדול במימדיו לכל הכיוונים. האורך הכללי הוא 471 ס"מ (תוספת של 1.5 ס"מ), הרוחב 190 ס"מ (תוספת של 5.2 ס"מ), גובה של 175 ס"מ (עוד 3.5 ס"מ) וחשוב יותר לרכב שיציע שבעה מושבים גם בדור החדש - בסיס הגלגלים שעומד עתה על 270.6 ס"מ (תוספת של 3.6 ס"מ).

תא המטען "גדל" ל-160 ליטרים בשימוש בכל המושבים ו-793 ליטרים בקיפול השורה השלישית.

עוד בוואלה!

מיצובישי אאוטלנדר החדש: 7 מושבים ואצלנו עוד השנה

לכתבה המלאה
מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל. קינן כהן
לוח מחוונים דיגיטלי ותצוגה עילית/קינן כהן

את מנוע ה-2.0 ליטרים בן 150 כ"ס של האאוטלנדר היוצא מחליף מנוע 2.5 ליטרים ולו 181 כ"ס ו-25 קג"מ. הוא יגיע בהנעה כפולה או קדמית ואת הכוח תעביר תיבת הילוכים רציפה ובה 8 "יחסי העברה" קבועים מראש המדמים העברת הילוכים. בורר חוגה של מצבי הנהיגה מאפשר לנהג לבחור בין חמישה מצבי נהיגה בגרסת ההנעה הקדמי או שישה בגרסת ההנעה האחורית, אלו נעים בין "חיסכון", "רגיל", "Tarmac" (אספלט) לנהיגה דינאמית, "Gravel" (חצץ) לשבילים, "שלג", ובהנעה הכפולה כאמור מצב שישי - "בוץ".

בגרסאות ההנעה הכפולה יצוייד האאוטלנדר במצמד מרכזי הידראולי נשלט חשמלי באמצעותו הוא ישלב את הגלגלים האחוריים בהנעה במקרה בהם רמת האחיזה של הגלגלים הקדמיים אינה מספיקה. לא שזה עצר בעלי אאוטלנדרים בליסינג מלנסוע בשטח, אבל הפעם במיצובישי מספרים שיש לו מרווח גחון של 21 ס"מ, זווית גישה של 22.2 מעלות וזווית נטישה של 18.3 מעלות.

עם מתלה אחורי רב חיבורי ומערכת היגוי מתקדמת במיצובישי מבטיחים שבדור הנוכחי האאוטלנדר יספק גם חווית נהיגה משופרת ביחס לדור היוצא.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 בישראל. אתר יצרן
רחב מעט יותר ארוך, המימדים החדשים אמורים לשפר את איכות החיים של הנוסעים מאחור/אתר יצרן

מיצובישי אאוטלנדר החדש טרם נבחן במבחני הריסוק האירופים, אך במיצובישי מפרטים על הקשחה של המרכב והגדלת האיזורים סופגי האנרגיה. כך או כך, המפרט הבטיחותי כולל בלימה אוטומטית עם זיהוי כלי רכב והולכי רגל באמצעות מצלמה ורדאר, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור עם בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית ולמרבה האכזבה בקרת הסטייה מנתיב אינה כוללת תיקון אקטיבי אלא רק התרעה חזותית וקולית. זאת בשל העובדה שהיצרנית טרם אישרה את המערכת לשימוש בישראל. בשתי רמות הגימור הגבוהות ביותר הוא מצויד גם במצלמות 360 מעלות.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 בישראל. אתר יצרן
יציאות מיזוג, בקרת אקלים נפרדת וחימום מושבים אחוריים ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן

מיצובישי אאוטלנדר החדש יגיע בחמש רמות גימור, כאשר שתי הבכירות בהן יוצעו גם בהנעה כפולה, כך שמדובר בשבעה תתי דגמים בסך הכל. ההקצאות המצומצמות בשל משבר האספקה בתעשיית הרכב יכתיבו קצב הגעה של כמה מאות יחידות בחודשים הקרובים. ובין היבואנית ליצרן מתנהל משא ומתן קדחתני לעמוד בביקוש שהם צופים לו, בעיקר על רקע כ-2,800 הזמנות עבורן שילמו הלקוחות מקדמה.

רמת הכניסה היא Executive עם מסך מגע 8 אינץ' ותאימות לאנדרואיד ואפל, לוח המחוונים בגודל 7 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מראות צד מחוממות ומתקפלות, תאורת לד מלאה, חישוקי 18 אינץ' ועוד. המחיר: 178,900 שקלים.

רמת הגימור Instyle מוסיפה חימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, גג שמש פנורמי, מסילות גג והחישוקים גדלים ל-20 אינץ' מופרזים וחריגים בגודלם לקטגוריה. המחיר: 189,900 אלף שקלים

מיצובישי אאוטלנדר 2021 בישראל. אתר יצרן
הרבה כרום, הרבה נוכחות/אתר יצרן

רמת הגימור Premium מוסיפה אינץ' למערכת המולטימדיה לגודל של 9 אינץ' וקישוריות אלחוטית למכשירי אפל, לוח המחוונים הוא בגודל 12.3 אינץ', מושב הנהג חשמלי והמושבים בעור סינטטי. המחיר: 199,900 שקלים.

רמת הגימור Luxury תגיע עם גימור אלומיניום לקונסולה המרכזית, שליטה נפרדת על הטמפרטורה למושבים האחוריים, הטייה למראות הצד בנסיעה לאחור, מושב נוסע חשמלי, מערכת שמע של BOSE, תצוגה עילית, פתיחה חשמלית לתא המטען, תצוגת נתונים עילית ועוד. רמת גימור זו תגיע גם בגרסת ההנעה הכפולה. 214,900 שקלים להנעה הקדמית ו-224,900 שקלים להנעה הכפולה.

בפסגת ההיצע תהיה רמת הגימור Luxury TTH ובה מושבי עור, חימום לשורת המושבים השנייה, צביעת מרכב בשני גוונים (גוף וגג) ועוד. גם פה תוצע רמת גימור זו גם בהנעה כפולה. המחיר: 224,900 שקלים ועבור גרסת ההנעה הכפולה יעמוד המחיר על 234,900 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully