וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד ברונקו: כל המחירים, המפרטים וגם מתי הוא פה

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 14:36

במחיר של החל מ-385 אלף שקלים פורד ברונקו מגיע וינסה לבעוט את מי ששלט בקטגוריה הזו במשך שנים: ג'יפ רנגלר. מה יש בו, מתי הוא פה ובאילו גרסאות?

שיגעון הברונקו כבר משתולל בעוצמה בארצות הברית, עם דילרים שרבים על כל הקצאה שהם יכולים לשים עליה את היד ולקוחות שכבר השלימו עם מועד מסירה בראשית 2023. זו קבלת פנים שמעט מאוד דגמים זוכים לה היום, אבל היא בהחלט מובנת בהתחשב בכך שלפחות על הנייר פורד הוציאו תחת ידם מכונה שהיא בדיוק מה שאנשים חיפשו, ובדיוק בזמן הנכון בו מכירות רכבי שטח שוברות שיאים בארצות הברית.

אבל החדשות הטובות בכל הסיפור הזה, ישראל הצליחה להיות המדינה הראשונה מחוץ לצפון אמריקה שתקבל את הדגם הזה באופן רשמי מהיצרן. אז הוא בדרך אלינו כאשר מועד המסירות הרשמי הוא ינואר 2022, אבל סיפרו לנו שאם תלחצו חזק, זה גם יכול לקרות לפני.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
כמו ברנגלר, הדלתות והגג פריקים, אבל כאן אפשר לאחסן אותם ברכב/אתר יצרן, יצרן

בניגוד לשלל רמות הגימור ואפשרויות האבזור וההתאמה העצמית שמציע הברונקו בארצות הברית, לישראל בחרה היבואנית להביא את רמת הגימור הגבוהה ביותר - LUX, בשלוש גרסאות מאובזרות יחסית ומכוונות שטח המוצמדות למנוע הגדול והחזק יותר בהיצע. כך שמנוע ה-2.3 ליטרים 300 כ"ס לא יגיע אלינו אלא רק ה-V6 בנפח 2.7 ליטרים עם 330 כ"ס ואיתו תיבת הילוכים אוטומטית של 10 יחסי העברה.

ההנעה תהייה אחורית, כפולה לכביש, כפולה לשטח (עם חלוקת כוח של 50:50) והילוך כוח. על אלו חולשת מערכת ניהול עם ארבעה מצבי נהיגת כביש וארבעה מצבי נהיגה לשטח. הברונקו עושה שימוש בשלדת הסולם של הריינג'ר, עם סרן חי מאחור שיבטיח מהלך מתלה נדיב ועצמות עצה כפולות מלפנים.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
שלדת סולם חסונה וסרן חי מאחור/אתר יצרן, יצרן

בניגוד לרנגלר שמשווק פה עם מנוע הבסיס בנפח 2.0 ליטרים ובגרסאת הבסיס "ספורט" ומחירו מתחיל ב-270 אלף שקלים, בברונקו הבחירה במנוע הגדול ורמת הגימור הגבוהה יותר זורק אותו לסביבת מחירים אחרת לגמרי.

חבילת האבזור Outer Banks תהייה הבסיסית עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסף 12 אינץ', מושבי עור, הקדמיים עם חימום, מדרגות צד, מערכות בטיחות מתקדמות מלאות (שלא ניתן לקבל ברנגלר כלל), חישוקי 18 אינץ' וצמיגי 32 אינץ' ועוד. המחירים מתחילים ב-385 אלף שקלים לגרסת 2 דלתות ו-405 אלף שקלים ל-4 דלתות.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
גם בגרסה קצרה ועם רשימת אבזור ותוספות לא נגמרת/אתר יצרן, יצרן

מעליה תהייה ה-Badlands שמבחינת מכלולים ומערכות אמורה להיות התשובה לגרסת הרוביקון הקשוחה של הרנגלר. צמיגי 33 אינץ', בולמי זעזועים מיוחדים של בילשטיין, ניתוק מוט מייצב קדמי, נעילות קדמיות ואחוריות ועוד. המחיר 415 אלף שקלים לגרסה הקצרה ו-435 אלף לארוכה כבר קרובים יותר לאלו של הרנגלר (אם כי רמת האבזור והבטיחות גבוהות משמעותית).

עוד בוואלה!

פורד ברונקו "הנסי": 405 סוסים בשטח

לכתבה המלאה
הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
מאובזר ובטיחותי יותר מהמתחרה/אתר יצרן, יצרן

בפסגת ההיצע תתמקם ה-Wildtrak שכבר שם את יכולות השטח על ראש שמחתו ומצויד ביחסי העברה קצרים, צמיגי 35 אינץ' מפלצתיים וקרביים, מרווח גחון של 29.4 ס"מ (תוספת של 2 ס"מ ביחס לגרסאות האחרות). מצד שני הוא גורע מהרשימה את ניתוק המוט המייצב הקדמי.

המחירים של הגרסה הזו כבר מגיעים ל-450 אלף שקלים, שוב, מעל המחיר של המתחרה הישיר - ג'יפ רנגלר רוביקון אבל על הנייר עם חבילה מקיפה יותר משמעותית, הן מבחינת כוח, אביזרים, בטיחות ושימושיות.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
סבא, חזרנו/אתר יצרן, יצרן

בפורד עשו שיעורי בית בתכנון הברונקו כאשר הם מזהים את ה"שטחים המתים" שהשאיר הרנגלר מבחינת מענה ללקוחות, בין אם מדובר בתכנון תא נוסעים שימושי, אפשרויות לפירוק קל, מהיר ויכולות אחסון של הגג והדלתות בתצורה הארוכה ועד ייצור של מדרג בין רמות הגימור השונות והיכולת של כל לקוח "לתפור" חבילה מותאמת אישית עבורו מתוך כמות לא נתפסת של אפשרויות.

לישראל אמנם מגיעות הגרסאות הבכירות יותר, ככל הנראה מטעמי הקצאות של היצרנית המעדיפה לשמור את הגרסאות הזולות לשוק המקומי ומתוך הנחה (לא מופרכת) שאת ההקצאה המצומצמת לא תתקשה היבואנית למכור.

לצורך כך היא תתחיל במכירה מוקדמת ומקוונת החל מה-3.8 באתר ייעודי לברונקו בו יוכלו הלקוחות לשלם מקדמה ולשריין רכב. באופן רשמי אמורות המסירות להתחיל בינואר 2022, אם כי לקוחות שילחצו, יוכלו להקדים את מועד המסירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully