וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה דגמים חדשים לב.מ.וו אופנועים בישראל

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 8:45

יבואנית ב.מוו לישראל מודיעה על תחילת השיווק של שלושה דגמים מחודשים ומעודכנים בשוק הישראלי. אדוונצ'ר קטן, אדוונצ'ר בינוני למוגבלי רישיון והקטנוע C400 בגרסת ה-GT העדכנית

המעגלים המתרחבים של רוכבים חדשים המוצאים בדו גלגלי מפלט מהפקקים מעודדים את המשך החדירה של כלים בנפח קטן או כלים גדולים בעלי התאמה למוגבלי רישיון בדרגת A1. דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל משיקה שלושה מאותם כלים בשלושה ז'אנרים שונים.

C400GT

הקטנוע של ב.מ.וו כבר לא צעיר וחוגג שלוש שנים למרות שאלינו הוא הגיע רק לפני כשנה, ולשנת הדגם הנוכחית עבר עדכון שעיקרו מעבר למנוע העומד בתקן יורו 5. הספק המנוע - 34 כ"ס ו-3.5 קג"מ נותרו ללא שינוי. מבחינת אלקטרוניקה יש כאן שילוב של מצערות חשמליות ומערכת ניהול חדשה למנוע. מכלולים נוספים שעברו טיפול במסגרת הרענון הם הווריאטור, מערכת בקרת ההחלקה שכוילה מחדש ושופרה, תוספות אבזור כמו שקע USB שנוסף בתא האחסון הקדמי וכן סכמת צביעה חדשה בשם "טריפל בלאק".

המחירים: 46 אלף שקלים ל"פיור" הבסיסית ו-47 אלף שקלים ל"טריפל בלאק"

ב.מ.וו G310GS. אתר יצרן
שינויי עיצוב קלים ושתי צביעות חדשות הם השינויים החיצוניים המרכזיים/אתר יצרן

G310GS

בעוד ה-C400GT כמעט ולא שונה חיצונית, המיני אדוונצ'ר של היצרנית, ה-G310GS מקבל שורת עדכוני עיצוב על מנת להקנות לו מראה קשוח יותר וקרוב לזה של אחיו הגדולים במשפחה. מהמשקף הקדמי, דרך פאנלי הצד שלו ועד הזנב הגבוה והמפוסל.

גם פה, ללא שינוי בהספק שנותר 34 כ"ס והמומנט של 2.85 קג"מ, מותאם המנוע לתקן יורו 5 ועל הדרך מצערת חשמלית, ומערכת להעלאת סל"ד בהנעה ובמקרים של "כמעט ונכבה" למניעת דימום מנוע בתמרונים איטיים. עוד בתפריט מצמד מחליק חדש, כיוון לארבעה מצבים לידיות הבלם והמצמד, פנס קדמי ומאותתים מסוג לד ושתי סכמות צביעה שנוספו - כחול, לבן אדום כמו גרסאות הראלי ושחור-צהוב כמו בגרסאות ה-40 שנים של ה-GS הגדול.

המחירים מתחילים ב-41,500 ל"פיור" הבסיסי, 42 אלף שקלים לצביעת הראלי או השחור-צהוב.

עוד בוואלה!

ב.מ.וו אופנועים: סופר ספורט פסיכי, וחשמלי עתידני

לכתבה המלאה
רכיבה ראשונה: אופנועי ב.מ.וו החדשים. יצרן, אתר יצרן
F900XR - עכשיו גם לבעלי רישיון A1/אתר יצרן, יצרן

הדגם השלישי שנוחת באולם התצוגה, גם הוא גרסה נוספת לאופנוע מוכר של היצרנית והפעם זה ה-F900XR. הספורט-אדוונצ'ר של היצרנית יגיע מעתה גם בגרסה בהספק 47.6 כ"ס, כך שיתאים לרוכבים בעלי רישיון מוגבל מסוג A1.

על אף ההספק המופחת, המחיר נותר זהה לזה של גרסאות ה-99 כ"ס. קרי: 85 אלף שקלים לרמת הגימור "פיור", 90 אלף שקלים ל"ספורט" וה"אקסלוסיב" ו-95 אלף שקלים ל"ספורט פלוס" ו"אקסלוסיב פלוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully