וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות פוינטר בדרך לראלי אבו דאבי

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 15:46

לראשונה, צוותי מירוצים כחול לבן ישתתפו בראלי אבו דאבי המדברי. הבכיר מבניהם יהיה צוות פוינטר, המעוטר ביותר מבין צוותי המירוצים הישראליים

לו היו מענקי משרד התרבות והספורט מחולקים למתחרים בענפי הספורט השונים על פי מדד ההצלחה הבינלאומית שלהם, סביר להניח שאת מרבית הסכום היו גורפים לכיסם הצמד רז היימן והלל סגל. אחרי קריירת מירוצים ביחד ולחוד שמתחילה במחצית שנות ה-90 וכצמד ב-18 השנים האחרונות, חזרו השניים עם גביע כזה או אחר מכמעט כל אחד ממירוצי הראלי הבינלאומיים שבהם התחרו.

כעת הם מתכוננים לאתגר הבא שלהם - ABU DHABI DESERT CHALLENGE. כ-1,500 ק"מ של קטעי מירוץ מדודים מתוך כ-2,000 ק"מ של תנאי שטח קיצוניים הכוללים שבילים מדבריים לא מסומנים, סלעים ואוקיינוסים של דיונות טובעניות. המירוץ שנמשך על פני חמישה ימים ויזנק ב-5 בנובמבר, מצריך שילוב של יכולות ניווט ברמה גבוהה ביותר לצד נהיגה אינטנסיבית, כאשר כל טעות באחת המשימות האלו משמעה במקרה הטוב ברבור בציר הניווט או תקיעה, ובעקבותיהם אובדן זמן יקר במציאת המסלול, המתנה לחילוץ ובמקרה הגרוע השבתה של כלי הרכב באמצע השממה.

זו חזרה ראשונה של השניים לזירת המירוצים הבינלאומית אחרי הפסקה בת כמעט 3 שנים, וגם הפעם כמו בכל המירוצים האחרונים הם יעשו את זה ב"צוללת הצהובה" מכונת המירוצים שמלווה אותם שנים בתהליך אבולוציה בלתי פוסק.

צוות פוינטר. רמי גלבוע
עדיין עם ה"צוללת הצהובה" הנאמנה ושבעת הקרבות/רמי גלבוע

רז הימן: "מבחינתי אני סוגר מעגל אחרי 24 שנים", כאשר הוא מתייחס לניסיון הרישום שלו למירוץ בשנת 1996 שנמנע ממנו בשל היותו ישראלי, רק שנה מאוחר יותר בעקבות התערבות מוחמד בן סוליים מארגן הראלי הצליח להצטרף למירוץ אותו סיים במקום ה-15 מתוך 80 רוכבים. "זה מרוץ שמלווה בהתרגשות רבה כיוון שהפעם אנחנו מגיעים כישראלים, בטיסה ישירה, עם דגל ישראל על הרכב והביגוד, בגאווה גדולה ובמטרה להניף את דגל ישראל בגאון".

עוד בוואלה!

מזרח תיכון חדש? צוות 'פוינטר' ייצא להשתתף בראלי 'דקאר' בסעודיה

לכתבה המלאה
צוות פוינטר. רמי גלבוע
הלל סגל (מימין) ורז הימן. מהספורטאים המוצלחים ביותר של מדינת ישראל/רמי גלבוע

אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר מקבוצת PowerFleet מציין כי: "אנו נכנסים לשנה ה-19 לחסות הרשמית של פוינטר לצמד הספורטאים המוטוריים הטוב בישראל, אשר בעקביות ונחישות משתתפים במרוצים בינלאומיים. היחסים החדשים עם איחוד האמירויות ופתיחת השמיים יאפשרו להם להמשיך להשתתף במרוצים נוספים בהם נתמוך".

זוהי שנתו ה-30 של המירוץ, שבעבר התחרו בו כמה מהשמות הגדולים של הספורט המוטורי בענפי הראלי בהם ארי ואטאנן, קולין מקריי, קרלוס סיינז ורוכב האופנועים מרק קומה, שעל החגורה שלו שמונה תארי אליפות בראלי בקטגוריית האופנועים מתוך תשעה מירוצים בהם השתתף.

צוות פוינטר לדקאר 2021. יח"צ,
לצמד יש מנהג כזה של לחזור עם גביע מכמעט כל מירוץ בו הם משתתפים, הלוואי על ענפי הספורט האחרים במדינה.../יח"צ

בשל תנאי הנהיגה בו והסמיכות שלו למירוץ הראלי המדברי הקשוח בעולם - ראלי דקאר, נחשב ה- ABU DHABI DESERT CHALLENGE לניסוי הכלים הגדול והאחרון של קבוצות המירוצים הגדולות. כך שעל קו הזינוק יפגוש הצוות הישראלי את השמות הגדולים בתחום הזה תחת המתחמים של טויוטה עם טנדר היילקס המירוצים החדש והאימתני שלה, קבוצת מיני X רייד, KTM ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully