וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C3 איירקרוס המחודש בישראל

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 9:25

יבואנית סיטרואן מתחילה בשיווק מתיחת הפנים לקרוסאובר הקטן שלה. ה-C3 איירקרוס יימכר ברמת גימור אחת ומחיר של 130 אלף שקלים

סיטרואן C3 איירקרוס המחודש. אתר יצרן
החזית העגלגלה הוחלפה בגריל עם המון נוכחות/אתר יצרן

המושג "מתיחת פנים" השגור בתעשיית הרכב הוא בהחלט מה שמתאר באופן המדויק ביותר את העדכון שעברה סיטרואן C3 איירקרוס. השינוי הבולט ביותר אצלו נמצא בחזית שם הוא מקבל את המראה של דגמי היצרנית החדשים, אבל בהופעה יותר מוחצנת ובהחלט שונה מאוד מהמראה העגלגל והחביב שהיה לו לפני כן. במסגרת המראה החדש יש גם מדבקת גרפיקה חדשה בחלונות הצד האחוריים.

בתא הנוסעים גדל מסך המולטימדיה ל-9 אינץ' (7 בעבר) עם קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד. כבעבר הוא מצויד בשורת מושבים אחוריים הנעה על גבי מסילה ומאפשרת לשחק בין מרווח ליושבים בה לבין הגדלה של נפח תא המטען מ-410 ל-520 ליטרים. רמת הגימור היחידה בה יוצע ה-C3 איירקרוס הינה SHINE ומחירה יעמוד על 130 אלף שקלים.

מבחינת מערכות הבטיחות היא כוללת בלימה אוטומטית, התרעה על אי שמירת מרחק, התרעה על רכב ב"שטח מת", זיהוי תמרורי מהירות עם שילוב בבקרת השיוט, מצלמת רוורס עם מבט על, התרעה על סטייה מנתיב (ללא תיקון) ועוד.

סיטרואן C3 איירקרוס המחודש. אתר יצרן
מסך המולטימדיה גדל מ-7 ל-9 אינץ'/אתר יצרן

עוד נותר ללא שינוי הוא המנוע, 1.2 ליטרים שלושה צילינדרים מוגדש טורבו שמייצר 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ. ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 יחסי העברה. הביצועים גם כן ללא שינוי 9.1 שניות ל-100 קמ"ש ו-195 קמ"ש מירביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully