וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מרצדס: החזק ביותר של ב.מ.וו יהיה פלאג אין

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 12:56

גם חטיבת M של ב.מ.וו פונה לעולמות החשמל על מנת לייצר את מכונית הדגל הבאה שלה. בניגוד לפעם הקודמת זה יהיה קרוסאובר. כל מה שאפשר לספר עליו בפנים

בפעם השניה בהיסטוריה שלה, חטיבת M, זרוע הביצועים בב.מ.וו הולכת להציג מכונית עצמאית תחת המותג. בפעם הקודמת בשנת 1978 זו הייתה ה-M1 מכונית על עם מראה ופרופורציות שגם היום נותרו מושלמות.

אבל הזמנים השונים מביאים את היצרנית להציג מכונה שהיא אמנם חריגה מאוד בכל הקשור לכוח ויכולות, אבל הולכת בדרך הבטוחה של לספק לאנשים מה שהם אוהבים - דברים גדולים שנוסעים מהר מאוד, הפעם גם עם עזרה של מערכת חשמלית נטענת שקע.

ב.מ.וו XM קונספט. אתר יצרן
ממכונית ספורט משגעת לדבר הזה.../אתר יצרן

הדבר הראשון שקופץ לעין הוא כמובן החרטום הזה. אם אהבתם מזל טוב, אתם הולכים לראות אותו בכל מכוניות היוקרה הגדולות של ב.מ.וו לצד יחידות התאורה המצומצמות שמצדדיו. אם לא אהבתם, תנחומנו, אתם הולכים לראות אותו בכל מכוניות היוקרה הגדולות וכו' וכו'...

עד הכניסה שלו לייצור לקראת סוף 2022 יוכנסו כמובן שינויים מסויימים במראה שלו, ככל הנראה גם הקטנה של חישוקי ה-23 אינץ' שלו למימדים שפויים יותר. אבל את הקווים הבסיסיים והכלליים אתם יכולים לראות כבר כאן. היצור עצמו ייעשה במפעל של ב.מ.וו בספרטנבורג ארצות הברית - מי שצפוי להיות השוק הגדול ביותר לרכב הזה.

ב.מ.וו XM קונספט. אתר יצרן
מנוע V8 לצד יחידה חשמלית עם 750 כ"ס/אתר יצרן

בדומה למה שעשתה מרצדס עם הצגת ה-AMG GT 63 S E Performance, גם במקרה של ה-XM הוא יהיה לא רק דגם הביצועים החשמלי למחצה הראשון אלא גם החזק ביותר של חטיבת M עד כה.

שילוב של מנוע ה-V8 של ב.מ.וו בנפח 4.4 ליטרים עם מנוע חשמלי יספק 750 כ"ס ו-102 קג"מ. נתוני הביצועים לא נמסרו, אבל הנתון שהולך ותופס את מקומם של אלו - הטווח נמסר בהחלט. על פי החברה יוכל הרכב לנוע לטווח חשמלי מקסימלי של 80 ק"מ באמצעות הסוללות שלו. בהערת אגב, אבל כזו שהיא המשמעותית ביותר לעתיד מציינת היצרנית כי זה יהיה ה"פורמט" של מכוניות הביצועים של החטיבה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully