וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליגן חשמלי: זירו FXE בישראל

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 18:36

מטרו מוטור מתחילה בשיווק הזירו FXE, גרסת סופרמוטו לאופנוע החשמלי שלה עם עיצוב מדליק, 46 כ"ס וטווח מוצהר של 160 ק"מ. המחיר: 60 אלף שקלים

זירו FXE. אתר יצרן
שיתוף פעולה עם בית העיצוב Huge Design לזירו/אתר יצרן

יצרנית האופנועי החשמליים זירו הרשימה אותנו עם ה-DSR ברמת המוצר, הטכנולוגיה והביצוע, אבל בכל הקשור לעיצוב, היצרנית הזו שמה פחות דגש על הצעת ההגשה ויותר על התוכן. עם ה-FXE הם בהחלט עושים רושם שגם על הסעיף הזה הם מתכוונים לסמן V.

אופנוע הסופרמוטו העירוני עוצב בשיתוף Huge Design הקליפורנית, ומביא מראה עתידני עם שילוב של מאפייני דו"ש וסופרמוטו כמו הכנף הקדמית הגבוהה והזנב הקרבי יחד עם כידון שטוח ותנוחת רכיבה זקופה וקרבית.

זירו FXE. אתר יצרן
זנב גבוה, אבל בלי אגזוז/אתר יצרן

על ההנעה של ה-FXE מנוע חשמלי בהספק 46 כ"ס ו-7.8 קג"מ. המהירות המירבית צנועה יחסית ועומדת על 136 קמ"ש אם כי גם החברה עצמה מגדירה אותו כאופנוע עירוני בעיקרו. ככזה, הלכו פה על מארז הסוללות של 7.2 קוט"ש שמאפשרות לו טווח של 160 ק"מ בעיר או 97 ק"מ ברכיבה בין עירונית. כלומר, מספיק ככלי פרברי, לא יותר מזה.

זמן הטעינה משקע רגיל הוא 9 שעות, מטען מהיר המקצר את זמן הטעינה בחצי זמין כאופציה.

ברמת מכלולי הרכיבה יש כאן שלדת צינורות העוטפת את הסוללה, מזלג קדמי הפוך של SHOWA בקוטר 41 מ"מ מתכוונן ו-178 מ"מ של מהלך. מאחור בולם יחיד גם הוא של SHOWA עם 227 מ"מ. את חישוקי ה-17 אינץ' עוטפים צמיגי פירלי דיאבלו קורסה 2 דביקים.

עוד בוואלה!

מחשמל: זירו DSR במבחן מורחב - דיווח ראשון

לכתבה המלאה
זירו FXE. אתר יצרן
חוליגן עירוני חשמלי/אתר יצרן

כמו בשאר דגמי היצרנית גם הוא מצויד בלוח מחוונים TFT דיגיטלי המאפשר צימוד לנייד ושינוי מאפייני הרכיבה באמצעות אפליקצייה ייעודית, כמו גם הורדה של נתוני רכיבה וסטטיסטיקות של צריכה ושימוש.

עוד על האלקטרוניקה שלושה מצבי רכיבה ומערכת ABS מתוצרת בוש, התאורה היא מסוג לד.

ה-FXE מצטרף להיצע של זירו בפלח התחתון של מחירי הדגמים ומחירו עומד על 60 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully