וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי קומות, חדר אורחים ושירותים: קבלו את ההאמר הגדול בעולם

4.4.2022 / 0:01

שייח שכבר נכנס לשיאי גינס בזכות קולקציה מופרעת של רכבי 4X4 החליט לבנות האמר מפלצתי שיענה על כל הדרישות שלו ויוצג במוזיאון פרטי. ולא תאמינו: הוא גם עולה על הכביש

ההאמר הגדול בעולם/z4car

שייח' שמאוהב במכוניות בנה את ההאמר H1 הגדול בעולם, שגובהו מעל 6 מטרים, ויש בתוכו שתי קומות. הרכב המדהים, שנבנה על ידי שייח חאמד בין חאמדן אל נהיין, כולל בין היתר בתוכו מדרגות, שירותים ואפילו מקום מיוחד לאורחים עם תצפית של 360 מעלות - ואפשר כמובן גם לנסוע איתו. הרכב הענק יוצג במוזיאון הרכבים ההיסטוריים בעיר שארג'ה שבאיחוד האמירויות והוא באורך של 14 מטרים, ברוחב של 6 מטרים ובגובה של קצת יותר מ-6 מטרים.

השייח', מיליארדר, ראש עיריית אבו דאבי וחלק ממשפחת המלוכה האמירתית, מחזיק כבר בשיא גינס כבעל הקולקציה הגדולה ביותר של רכבי 4X4 - עם לא פחות מ-718 מודלים. מראה מעורר השתהות נראה לאחרונה כשההאמר, שנקרא H1 X3 נראה נוסע בצד הדרך ליד הבית החדש של השייח'.

ככה הוא נראה

הרכב עצמו בנוי מפלדה ייעודית לרכבים שיוצרה על ידי הצבא האמריקאי, ונבנה על בסיס הרכב הצבאי האמפיבי LARC-LX עובד עם ארבעה מנועי דיזל. הוא מסוגל להגיע למהירות של 32 קמ"ש ועל פי אנשי המוזיאון הוא גדול פי 3 מרכב האמר H1 רגיל ובנפח גדול פי 27.

הרכב משתרע על שתי קומות, ששתיהן עדיין בעבודה ואמורות להכיל גם סלון ומטבח. כרגע בקומה הראשונה יש מדרגות, שירותים וכיור, ובשנייה חדר פרטי לאורחים עם תצפית של 360 מעלות. לרכב יש גם קבינה שבאמצעותה נוהגים והיא נמצאת בקומה השנייה.

עוד רכב אדיר

הלימוזינה הארוכה בעולם שוחזרה - וכעת יש בה בריכת שחייה ומנחת מסוקים

לכתבה המלאה

ה-X3 הוא הפריט האחרון שיוצג במוזיאון הרכבים ההיסטוריים בעיר שארג'ה שממוקם 30 קילומטרים מדובאי והוא מבוסס כולו על האהבה האובססיבית של השייח' לכלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully