וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא נוהג ברכב הכי קטן בעולם, אבל צוחק אחרון בתחנת הדלק

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 23:47

אלכס אורצ'ין נוהג על ה- blue Peel P50, רכב קטן כל כך עם שלושה גלגלים שאפשר להכניס לתוכו בקושי שקית של סופר. אבל הוא ממש לא מתבאס מכך: "צוחקים עליי, אבל אני צוחק אחרון כשאני בתחנת הדלק". צפו ברכב הסנסציוני

הרכב הקטן בעולם/יוטיוב

יש לכם רכב קומפקטי וקטן? הוא כנראה הרבה יותר גדול מהרכב של אלכס אורצ'ין בן ה-31, שמתחזק את "הרכב הכי קטן בעולם". לאלכס יש רכב מסוג blue Peel P50. המכונית הזו "מתנשאת" לגובה של 100 סנטימטרים וברוחב של 98 סנטימטרים, כאשר אורכה הוא 134 סנטימטרים בלבד והיא מגיעה למהירות מקסימלית של 37 קמ"ש בלבד.

ככה הרכב נראה במוזיאון

ככה הוא נבנה

אבל בעוד שהרבה אנשים מלגלגים על אלכס, הוא טוען שהוא צוחק אחרון בתחנת הדלק, שם הוא ממלא מיכל שלם בעלות של 7 ליש"ט (כ-30 שקלים). אלכס הוא אספן של מוצרים מוטוריים שאוהב לנהוג ברכב בעל שלושת הגלגלים שלו ואוהב את תשומת הלב שהוא מקבל

ומהצד השני

הלימוזינה הארוכה בעולם שוחזרה - וכעת יש בה בריכת שחייה ומנחת מסוקים

לכתבה המלאה

והנה הוא על הכביש

למכונית הזו יש מושב אחד בלבד ואי אפשר להכניס אליה אפילו מזוודה. אלכס, איש רגיל שגובהו 180 סנטימטרים, נאלץ לשים את הרגליים שלו בצידי ההגה כדי שהוא יוכל להיכנס לתוך הרכב.

הוא טוען שהוא פיתח אובססיביות לכלי רכב מאז שהוא צפה בג'רמי קלארקסון נוהג ב"טופ גיר". "תמיד התעניינתי במכוניות ישנות, רכבי ווינטייג' ומכוניות לא שגרתיות", הוא סיפר, "אף אחד במשפחה שלי לא היה אובססיבי לזה, זו הייתה אובססיה רנדומלית שלי". הוא הוסיף: "המכונית הזו תמיד מושכת תשומת לב, עבורי זה פשוט רכב קטן. אני יכול להכניס שקית קניות משמאל לידית ההאנד ברייק, אבל לא מעבר לזה".

הרכב פיל P50 הוא דגם של מכונית מיקרו, בעל 3 גלגלים, (תלת אופן), המיועד לנוסע בודד, אשר יוצר על ידי חברת "Peel Engineering Company" בין השנים 1962-1965. בשנת 2010 הוא נבחר לרכב המסחרי הקטן ביותר שנבנה אי פעם בספר שיאי גינס.ואז החל ייצור מחודש שלו משנת 2011 עד היום, כולל מודל חשמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully