וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CF MOTO משיקה שני טרקטורוני קצה חדשים

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 8:53

יבואנית CF MOTO לישראל מציגה את שני הטרקטורונים האחרונים בקו המוצרים של החברה. ה-XC עם דגש על עבירות וה-OVERLAND המזווד לטיילים

אחרי שנתיים שבה את החופשה השנתית בחול החליף טיול בארץ, שוק הטרקטורונים ורכבי הפנאי חווה צמיחה מתמשכת, לא רק בביקוש לכלים חדשים, אלא גם בשוק המשומשים. אחת הנישות שהולכות ותופסות מקום מרכזי בז'אנר הזה הוא הטרקטורונים החזקים, אך הרגועים, אלו המשמשים לטיולים ארוכי טווח, רכיבה בזוג או עם ציוד רב. אחרי שפגשנו בשנה שעברה את קו הכלים של CF על ארבעה גלגלים, החברה ממשיכה בליטוש והוספה של עוד גרסאות להיצע הקיים. הפעם אלו שתי ווריאציות ל-C FORCE 1000, האחת מכוונת לעבירות והשנייה לטיילים שזקוקים ליכולת נשיאת ציוד.

שני הכלים נשענים על אותה פלטפורמה ועושים שימוש באותו מנוע 1,000 סמ"ק בתצורת V טווין ובהספק של 75 כ"ס. בולמי גז עפ כוונון כיווץ, שיכוך ועומס קפיץ, כידון מתוגבר כוח, ווריאטור משופר של CV TECH הקנדית ועוד.

טרקטורון CFORCE 1000 XC. אתר יצרן
ה-1000 XC, שלדה חדשה, בולמי גז ונעילת דיפרנציאל קדמית/אתר יצרן

ה-XC הוא הגרסה המיועדת לנהיגת שטח אגרסיבית יותר בסגנון הקרוס קאנטרי עם התאמה למגוון רחב של סוגי קרקע וסגנונות רכיבה.

מעבר לרכיבת שבילים בה מבטיחה החברה יציבות גבוהה בזכות גאומטריית היגוי מדויקת יותר, הוא גם מיועד לרכיבת שטח טכנית יותר, כאשר שילוב ההנעה הכפולה נעשה בלחיצת כפתור, עם נעילת דיפרנציאל קדמי וכננת של 3,500 ליברות לחילוץ עצמי או הדדי.

מבחינת אבזור הוא מגיע עם תאורת לד, שקע 12V, שני שקעי USB ולוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגת מידע.

מחיר הכלי יעמוד על 82 אלף שקלים ו-75 אלף שקלים בתקופת ההשקה.

טרקטורון CFORCE 1000 OVERLAND. אתר יצרן
ה-OVERLAND לחובבי המסעות/אתר יצרן

גרסת ה-OVERLAND מקבלת סט אבזור שמתאים יותר לייעוד שלו כטרקטורון למסעות, המאפשר נשיאת ציוד רב בארגזים ייעודיים. מדובר בשני ארגזים עם נפח כולל של 146 ליטרים בחלוקה של 105 בגדול ו-41 ליטרים בארגז הנוסף. את הארגז הקטן יותר ניתן לפרק ולעשות שימוש במקומו במשטח הטענה או מושב נוסף.

אבזור נוסף לדגם הם חישוקי "ביד לוק" עם נעילה המיועדת לצמצם את הסיכון בקילוף צמיג ברכיבת שטח, מגיני ידיים, מגן רוח, מראות, פגוש קדמי משולב כננת 3,500 ליברות ופנסי לד ומתחתיה מגן קדמי. בנוסף מצויד הכלי בלוח מחוונים דיגיטלי, שקע 12V ושני שקעי USB.

מחירו של ה-OVERLAND עומד על 89 אלף שקלים ובתקופת ההשקה יעמוד על 82 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully