וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, לפחות הכסף הולך לצדקה...

וואלה!רכב

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 12:53

גם טויוטה נכנסת לטרנד ה-NFT ומציעה קולקציה של 500 יצירות אומנות ייחודיות למכירה. כן, זה הזוי כמו שזה נשמע - אבל לפחות ההכנסות מזה יילכו לתרומה לעמותות

ברגע הראשון ששומעים על NFT, זה באמת נשמע כמו שעשוע מיותר, אבל אז לומדים על זה לעומק ומגלים שבשלב הזה של העולם - זה באמת כך. אבל אם בכל זאת יש לכם כל כך הרבה כסף שכבר נמאס לכם לעשות ממנו מטוסי נייר, לשחק מונופול על אמת או כל דבר אחר - אז לטויוטה יש רעיון בשבילכם והוא אפילו עם מטרה ממש טובה בצידו.

מדי שנה עורכת יצרנית הרכב היפנית תחרות עולמית, בה מוזמנים ילדים לדמיין כיצד ייראה העולם העתידי וכיצד המכוניות ייקחו חלק בבנייה ועיצוב של עולם ירוק ומקיים יותר ברוח החזון של החברה. השנה, החליטה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל לקחת את יצירות האומנות של הילדים ולשלב בינן לבין טרנד ה-NFT.

מכירת NFT טויוטה. רונן טופלברג,
יצירות האומנות הורכבו מ-1,034 ציורי ילדים/רונן טופלברג

בטיוטה חברו לאומן עזרא בידרמן, שיצר קולקציה של 500 נכסים דיגיטליים חדשים משילוב אלמנטים שנאספו מלא פחות מ-1,034 ציורי ילדים שנשלחו לתחרות "מכונית החלומות" של טויוטה. וכמה תשלמו עבור כל אחת מאותן יצירות? נכון לעכשיו באתר בו הן נמכרות מחיר הבסיס של כל אחת מהן עומד על 0.1 אתריום ("מטבע" מבוסס בלוקצ'יין) כלומר - כ-303 דולרים.

המהלך הזה חובר להשקה הקרובה של הדגם החשמלי המלא הראשון של טויוטה בישראל - ה-bZ4X, קרוסאובר הקרוב במידותיו לראב4 שאמור לפתוח את העידן הכל-חשמלי בטויוטה. קהילת רוכשי ה-bZ4X, תהייה זו שתחליט באמצעות סקר לאיזו עמותה ייתרמו ההכנסות ממכירת היצירות, בין העמותות: אילן, עלם, צער בעלי חיים, והדרת, ילדים משחקים שח ועמותת גדולים מהחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully