וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החללית של יונדאי בדרך, אנחנו יודעים מה המחיר

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 6:24

יונדאי מכוונת לכוכבים עם הסטאריה, שרוצה לרקוד בשתי החתונות, גם מסחרית וגם מיניוואן. דבר אחד הוא עושה אחרת מכולם - תסתכלו עליו ותבינו לבד

יונדאי, שנעדרת מזה שנים משוק המיניוואנים המצומצם בלאו הכי, השאירה את הזירה בעיקר לחברה האחות/בת קיה עם הקרניבל. היא מצידה התמקדה בפן המסחרי של כלי הרכב הגדולים עם ה-i800.

כל זה השתנה לפני שנה כאשר היצרנית מציגה את הסטאריה, כבר סיפרנו לכם עליה בעבר אבל נחזור על עיקרי הדברים. הסטאריה שמחליפה ביונדאי את ה-i800 תשמש כמסחרית של המותג, אבל תפזול גם לקטגורית המיניוואנים, כאשר הוא מתבסס על פלטפורמה משותפת לו ולקיה קרניבל. האם לראשונה מאז הופעתו הייחודית של הטיוטה פריוויה, אנחנו עומדים לפגוש מוביל נוסעים שניתן להצמיד אליו את התואר "מסובב ראשים"?

יונדאי סטאריה. אתר יצרן
שטח חלונות עצום ומימדים נדיבים/אתר יצרן

עם 525 ס"מ לאורך, 200 ס"מ לרוחב, גובה של 199 ס"מ ובסיס גלגלים של 327 ס"מ הוא לא רק גדול יותר מה-i800 אלא צפוי להציע מרווח פנים טוב יותר בזכות השימוש בהנעה קדמית במקום אחורית.

גם בתא הנוסעים יש זינוק קדימה עם שני מסכים, אחד בגודל 10.25 אינץ' ללוח המחוונים ו-12.3 אינץ' למערכת המולטימדיה. בתצורות הישיבה השונות הוא יכול להתאים ל-7 נוסעים בגרסה מפוארת שבה שורת המושבים השנייה מצוידת בהדום לרגליים, 9 נוסעים שלפחות לפי התמונות ניתן לסובב בהם את השורה השנייה לישיבה פנים אל פנים מול השורה השלישית, ולפחות בחו"ל ניתן לקבל אותו גם בסידור ישיבה ל-11 נוסעים.

יונדאי סטאריה. אתר יצרן
מסכים גדולים ומתגים ופקדים המוכרים מדגמי יונדאי האחרים/אתר יצרן

כמו בקרניבל, גם פה יש שני מנועים - דיזל ובנזין. הראשון והרלוונטי אלינו הוא בנפח 2.2 ליטרים ובהספק 177 כ"ס. מנוע הבנזין הוא בנפח 3.5 ליטרים ותצורת V6 וההספק הוא 272 כ"ס. לשניהם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 8 יחסי העברה.

השימוש במתלה אחורי רב חיבורי אמורים לשפר משמעותית את נוחות הנסיעה, בטח מזו המסחרית שהציע קודמו, וברמת וודאות גבוהה - גם טובה יותר ממתחרים דומים או קרובים אליו כמו רנו מאסטר, סיטראון ג'אמפי או פולקסווגן טרנספורטר קראוול.

יונדאי סטאריה. אתר יצרן
תצורת ישיבה של 9 מושבים/אתר יצרן

כעת, שנה אחרי ההצגה שלו לעולם, ל"וואלה!רכב" נודע כי היבואנית כלמוביל רשמה שתי גרסאות של הסטאריה, מה שמרמז על שיווק קרוב של הדגם בישראל.

שתי הגרסאות שנרשמו הינן בעלות מנוע הדיזל 2.2 ליטרים, תיבת הילוכים אוטומטית וסידור ישיבה ל-9 נוסעים, אך בהיצע יהיו גם גרסאות 8 מושבים. הראשונה היא ברמת הגימור פרימיום ומחירה המוצהר עומד על 270 אלף שקלים ומעליה נמצאת רמת הגימור לקשרי ומחירה עומד על 295 אלף שקלים.

אלו מחירים שגבוהים מאלו של אחיו לפלטפורמה קיה קרניבל, אולם מצד שני מציע את הבונוס של שני המושבים הנוספים, שכן הקרניבל הנוכחי מוצע בתצורת 7 מושבים בלבד.

יונדאי סטאריה. אתר יצרן
יקר מהקרניבל, אבל עם 9 מקומות ישיבה/אתר יצרן

אמיר ווינשטוק מ"קארזון" מוסיף: "הסטאריה, מעבר לעיצוב הייחודי שלו, יכול להיות אלטרנטיבה מעניינת למשפחות ברוכות ילדים, בהשוואה לפוקלסווגן מולטיוואן (סביב 400 אלף שקלים) או הקארוול המהודר פחות (כ-300 אלף שקלים), אך יקר בכ-20 אלף שקלים מרנו טראפיק בגרסת נוסעים.

בנוסף לגרסאות הנוסעים שלו, יגיע הסטאריה גם בגרסאות מסחריות פשוטות יותר מבחינת אבזור וכמובן זולות יותר מרמות הגימור הנ"ל. השיווק הרשמי של הסטאריה צפוי לקראת סוף מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully