וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו הם לא היו מספיק קשוחים לפני כן...

שי ארז

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 21:03

צמד אופנועי השרירים, ה-1290 סופר-דיוק R מקבל גרסת EVO וה-1290 סופר-דיוק GT, מקבלים עדכון חשוב בדמות מערכת מתלים מתקדמת ותוספות אבזור

KTM סופר דיוק GT 1290. אתר יצרן
1290 סופר-דיוק GT הכלאה בין אדוונצ'ר, אופנוע ספורט ואופנוע תיור/אתר יצרן

אל קצה פירמידת היצע אופנועי המולטי פאן בישראל התווספו השבוע דגמי הסופר-דיוק 1290 של KTM. צמד אופנועים שייחודם בקטגוריה נובע מכך שתוכננו במקור כאופנועי 'נייקד' קצה ולא הפכו אליהם לאחר שינוי דגמי 'סופרבייק' של אותו המותג.

משפחת הסופר-דיוק המודרנית מהדור השלישי כוללת כבר מספר שנים שני דגמים, את האח הספורטיבי והקיצוני, ה-1290 סופר דיוק R ואת התאום בעל ההעדפות התיוריות יותר, ה-GT. שניהם למעשה בנויים על מכלולים זהים כמעט, לרבות מנוע V-טווין מפלצתי בנפח 1,301 סמ"ק שמפיק כ-180 כ"ס ולמעלה מ-14 קג"מ, אך נבדלים בארגונומיה, בתנוחת הרכיבה ובדקויות נוספות שמקנות לכל אחד מהם כאמור את ייעודו.

KTM סופר דיוק GT 1290. אתר יצרן
הבולמים מתאימים את השיכוך למצב הרכיבה ומשקל האופנוע/אתר יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM לישראל השיקה שתי גרסאות חדשות לדגמים אלה, מתוך המטרה לא רק לבצע קפיצת מדרגה של ממש ברמה הטכנולוגית, אלא להשתמש בה כדי לפנות לקהל רוכבים מגוון ואולי גם מפונק יותר, בעולם צר ממילא.

שני האופנועים מקבלים את הדור המתקדם ביותר של מערכת המתלים הסמי-אקטיבית של WP (יצרנית המתלים שנמצאת בבעלות KTM) אשר יודעת להציע מספר רמות שיכוך וקשיחות בהתאם לסגנון הרכיבה ואף בהתאם למספר הרוכבים והאם האופנוע נושא מטען בגרסת ה-GT, כך שהאופנועים מסוגלים להיות גם קשיחים ומרוסנים ברכיבה ספורטיבית וגם רכים ונעימים ברכיבה בשיוט או בכבישים המשובשים של מרכזי הערים.

עוד בוואלה!

KTM משיקה את האדוונצ'רים החדשים שלה בישראל

לכתבה המלאה
KTM סופר דיוק R EVO 1290. אתר יצרן
ויש גם חבילת מסלול לבולמים בתוספת מחיר/אתר יצרן

ברשימת התוספות הכמעט אינסופית, ישנה גם האפשרות לרכוש הרחבה לתוכנת ניהול המתלים שמוסיפה גם מצבי מסלול, מצב אישי שבו הרוכב יכול לכייל את המתלים כראות עיניו וישבנו ואף מצב אוטומטי אשר "חש" את הדרך ואופן הרכיבה ומתאים באופן קבוע את עבודת המתלים לכך.

מעבר לכל אלה, שני הכלים מקבלים שלל עדכונים, כמו מצערת 65 מעלות (מהירה וקצרה יותר) ב-R EVO, חישוקי R קלים יותר בדגם ה-GT, מסכי TFT גדולים וכמובן סכמות צביעות עדכניות. כל אלה מצטרפים לרשימת ציוד קצה כמו בלמי ברמבו סטיילמה אדירים, שלל מערכות ובקרות אלקטרוניות להגנה על הרוכב, 'קוויק-שיפטר' להעלאה והורדה של הילוכים, בקרות שיוט, מחממי ידיים ועוד ועוד.

כדי להנות מכל הטוב הזה תתבקשו לשלם 154,990 שקלים עבור ה-1290 סופר-דיוק R EVO ו-149,990 שקלים עבור דגם ה-GT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully