וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחודד: ימאהה טימקס 560 המחודש בישראל

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 13:44

הדור השמיני של ימאהה טימקס מקבל מתיחת פנים שלוקחת את העיצוב למקום קיצוני יותר. המחיר שלא היה נמוך לכתחילה נותר כזה, החל מ-88 אלף שקלים

ימאהה טימקס 560 2022. אתר יצרן
מלך קטנועי העל הספורטיביים מתרענן ל-2022/אתר יצרן

לאורך שמונה דורות מאז הוצג לראשונה קמו לימאהה טימקס לא מעט מתחרים שניסו לגזול ממנו את תואר קטנוע העל הספורטיבי, מהג'ילרה GP800, הקטנועים הגדולים של ב.מ.וו ועד הונדה פורזה 750. אבל התואר נותר אצלנו ועיקר התחרות הייתה על המקום השני, או עבור אלו שהתדמית שדבקה לו - לא מהחיוביות יותר - הרתיעה אותם.

כעת מודיעה מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל על תחילת השיווק של הגרסה המחודשת של הכלי.
עיקר השינוי נמצא במעטפת החיצונית, עם עיצוב חדש, אווירודינמי ואגרסיבי מבעבר, כולל תוספות כנפונים נוסח אופנועים הספורט החדשים ועוד.

ימאהה טימקס 560 2022. ניר עמוס,
לוח מחוונים דיגיטלי עם קישוריות לסלולרי/ניר עמוס

עוד שינויים שמביא העיצוב החדש כוללים כידון אלומיניום חדש המאפשר תנוחת רכיבה משופרת, מדרך רגליים גדול יותר מבעבר ומשקף גבוה יותר.

מתחת למשקף, לוח מחוונים דיגיטלי עם 3 תצוגות לבחירה בגודל 7 אינץ', המסך מתממשק לטלפון הנייד ומאפשר הצגת שיחות ונתוני שמע ממנו וכן מערכת ניווט של גרמין. מפתח קרבה מאפשר מלבד הנעה גם פתיחה של המושב ומיכל הדלק ללא הוצאה שלו מהכיס.

בכל הקשור להנעה, אין הבדל של ממש. המנוע בנפח 562 סמ"ק בתצורת טווין מקביל מספק 47.6 כ"ס ו-5.68 קג"מ. נתמך בבקרת אחיזה בעלת שני מצבים, מזלג הפוך מלפנים עם 120 מ"מ מהלך ועל הבלימה דיסק כפול מלפנים עם 267 מ"מ ואחורי בודד בקוטר 282 מ"מ.

עוד בוואלה!

"האייפון של הקטנועים" בדרך: התוכניות של מטרו ל-2022

לכתבה המלאה
ימאהה טימקס 560 2022. אתר יצרן
עם מפתח קרבה שמאפשר פתיחת מיכל הדלק והמושב בלי לצאת מהכיס/אתר יצרן

כבעבר, הטימקס ישווק בשתי גרסאות; רגילה וגרסת ה- Tech MAX המאובזרת יותר. זו האחרונה מקבלת בין השאר מושב וידיות מחוממים, בולם אחורי מתכוונן, כיוון חשמלי למשקף ובקרת שיוט.

מחירי הטימקס 560 שמעולם לא נחשב לכלי זול ונגיש במיוחד, לא נהיו כאלו גם הפעם כאשר הגרסה הרגילה תעלה 88 אלף שקלים ועבור גרסת ה- Tech MAX תשלמו 95 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully