וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויאל אנפילד SCRAM וקלאסיק בישראל

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 13:09

רויאל אנפילד ממשיכה להרחיב את קו הדגמים שלה עם עיצוב ייחודי שפונה לקהל העירוני שמחפש תחבורה דו גלגלית זולה ומסוגננת. הכירו את ה-SCRAM והקלאסיק

רויאל אנפילד SCRAM. ניר עמוס,
עיצוב ייחודי וסכמות צביעה מיוחדות/ניר עמוס

מאז החל שיווק מותג רויאל אנפילד בישראל בשלהי 2021, זוכה המותג הבריטי בעברו וההודי בהווה להצלחה לא מבוטלת בישראל, עם 146 יחידות למותג נישתי ומאוד לא מוכר בשוק המקומי במחצית הראשונה של 2022 ו-180 כלים מאז תחילת הפעילות.

הקונץ? שילוב של "גב" של יבואנית מבוססת (ד.ל.ב מוטורספורט), היצע דגמים ססגוני, המון פעילות בקרב הקהילה המגובשת שמכניס עוד ועוד מתעניינים למעגל הלקוחות ובעיקר מחירים נמוכים שהופכים אותו לעסקה אטרקטיבית למי שמחפש כלי פשוט ובסיסי לתחבורה שוטפת בלי לשבור קופת חיסכון.

כעת מוסיפה היבואנית לאולם התצוגה עוד שני דגמים, ה-SCRAM וה-classic.

רויאל אנפילד SCRAM. ניר עמוס,
ההימליאן משמש כבסיס לסקרמבלר/ניר עמוס

הדגם הראשון הוא למעשה גרסת סקרמבלר להימליאן הדו שימושי ולמעשה זהה לו לחלוטין בכל ההיבטים הטכניים.

מעבר להופעה נוסח עדות הסקרמבלר (פלסטיקה מינימלית וצמיגים דו שימושיים), הוא יגיע עם צביעות ושילובים שנותנים למותג הזה עוד פוש לכיוון המראה הייחודי שמסתבר שהלקוחות שלו די מחבבים.

בהיבט הטכני מה שיש פה זה מכלולי ההימליאן אבל עם כמה שינויים לצורך הייעוד וההופעה שלו. מנוע סינגל בנפח 411 סמ"ק מספק 24.3 כ"ס ו-3.2 קג"מ ולתיבת ההילוכים 5 יחסי העברה. לבולם מלפנים מהלך של 190 מ"מ והאחורי עם 180 מ"מ. גם מיכל הדלק נותר זהה והוא בנפח של 15 ליטרים.

חישוקי ה-21 אינץ' מלפנים מוחלפים ב-19 אינץ' בעוד האחורי נותר במידה 17 אינץ'. מסכת החזית הוסרה והכנף צמודה לגלגל. לוח המחוונים שונה גם הוא והמושב מקבל תפירה ומבנה חדשים.

מחיר ה-SCRAM עומד על 30 אלף שקלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רויאל אנפילד קלאסיק. ניר עמוס,
רויאל אנפילד קלאסיק, נאמן למקור/ניר עמוס

ולמי שרוצה את חווית האנפילד המקורית, מציעה היבואנית גם את ה"קלאסיק" שפה באמת אין הרבה חוכמות או התחכמות - זה אופנוע שעל בסיס המטאור 350 לוקח את העיצוב לשורשים של דגמי היצרנית מסוף שנות ה-40 כולל ההופעה החיצונית וסכמות הצביעה הפסטליות.

בתוך שלדת הפלדה יושב המנוע, סינגל 349 סמ"ק נאמן לגישה הקלאסית של קירור אוויר, אבל מוסיף הזרקת דלק וההספק הוא 20.4 כ"ס ו-2.8 קג"מ. תיבת ההילוכים עם 5 יחסי העברה.

מלבד הזרקת הדלק העדויות שזה כלי משנת 2022 ולא פריט היסטורי הן בלם דיסק מאחור ומערכת בלימה עם ABS, לוח מחוונים עם תצוגת LCD קטנטנה ושקע USB.

מחיר הקלאסיק עומד על 28 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully