וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו טונאלה בישראל

יואב פולס

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 10:28

אחרי שנים בהן המתחרים שלהם חוגגים על סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים-יוקרתיים, אלפא נכנסת לתמונה עם הטונאלה. אלו הפרטים המלאים על השיווק המקומי שלו

אלפא רומיאו טונאלה. אתר יצרן
הבסיס הוא הקומפאס, אבל לטונאלה זהות מובחנת משלו/אתר יצרן

קבוצת סמלת יבואנית אלפא רומיאו לישראל השיקה הבוקר את האלפא רומיאו טונאלה (tonale). עם הטונאלה, נכנסת אלפא רומיאו לשוק הלוהט של ג'יפוני C-SUV כשהיא חמושה בעיצוב חיצוני מזוהה מאוד עם המותג, ואבזור עשיר. באלפא מכוונים עם הטונאלה להתחרות בג'יפוני הפרימיום של המתחרים מגרמניה ושוודיה.

הטונאלה שאת רשמי הנהיגה הראשונה שלנו בו תוכלו לקרוא כאן, חולק פלטפורמה עם הקומפאס של ג'יפ, אבל קיבל טיפול דינאמי מקיף בכיול הבולמים, זוויות המתלים, מפשק הגלגלים והבלמים על מנת לייצר את הבידול ואת התנהגות הכביש המצופה מרכב של אלפא רומיאו. הוא ישווק עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר ומספר רמות אבזור, כשבעתיד תצטרף גרסת פלאג אין הייבריד חזקה מאוד. מנועי הטורבו בנזין בעלי הספק של 130 כ"ס ברמות האבזור sprint ו-speciale, ו-160 כ"ס לרמות הגימור ti ו-veloce. המנועים מספקים מומנט זהה של 24.5 קג"מ כבר ב 1500 סל"ד. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמד, וההנעה קדמית.

בכל רמות הגימור שילבה אלפא מערכת היברידית קלה (mild hybrid) המסייעת במהירויות חניה ובגלישה במהירות גבוהה. המערכת הקלה מספקת 20 כ"ס ו 5.6 קג"מ.

אלפא רומיאו טונאלה. אתר יצרן
מאפיינים קלאסיים של אלפא עם טכנולוגיה עדכנית/אתר יצרן

בסיס הגלגלים של הטונאלה עומד על 2.636 מטר, והאורך הכולל 4.528 מטר, כלומר מידות קומפקטיות למדי, המרמזות על קהל היעד.

כיאה לרכב המכוון לתחרות מול ג'יפוני פרימיום, הטונאלה מאובזר היטב כבר מרמות הכניסה עם מערכת מולטימדיה בגודל 10.25' אינץ' ולוח מחוונים בגודל 12.3' אינץ', פתחי מיזוג גם ליושבים מאחור, ומבחר סוגי ריפודים.

הטונאלה מאובזר היטב גם בתחום הבטיחות, עם בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. ציון אבזור הבטיחות ראוי - 7. גם במבחני הריסוק של ה EuroNcap קיבלה הטונאלה את הציון המקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות.

טונאלה ישווק כרגע בארבע רמות גימור:
ה Spint תעלה החל מ 229,000 שקלים, ה Speciale תעלה 249,900 שקלים, ה-Ti שמגיעה כאמור עם מנוע ה-160 כ"ס תעלה 269,000 שקלים, וה- Veloce היקרה מכולן תעלה 289,000 שקלים. טרם התקבל תמחור ל PHEV המעניין מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלפא רומיאו טונאלה. אתר יצרן
ב.מ.וו X1, אודי Q3, מרצדס GLA - לשם הוא מכוון/אתר יצרן

כרגע זמינים בארץ כמה עשרות מדגם ה Speciale, כאשר הדגמים האחרים צפויים להתקבל בספטמבר-אוקטובר השנה.

בסה"כ מדובר בתוספת מבורכת לסגמנט ג'יפוני היוקרה, שכבר הפך להיות סטטי עם דור שני לחלק מהמתחרים או דגמים שמתחילים להראות את סימני הגיל. המחירים שלו אטרקטיבים ביחס למתחרים, אבל הוא יצטרך להתמודד גם עם נחיתות הספק מול חלקם.

ספציפית עבור אלפא מדובר בדגם שיכול להחדיר את מותג אלפא רומיאו לקהלים חדשים, כאלו שעד היום אלפא לא הייתה בסדרי העדיפויות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully