וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חשמל ועם 7 מושבים: מרצדס EQB

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 12:50

במחיר המקביל לאחיו עם מנוע הבנזין, יציע מרצדס EQB שילוב יחיד מסוגו בשוק המקומי - חשמלי בעל 7 מושבים בקטגוריית היוקרה. עוד פרטים בפנים

מרצדס EQB. אתר יצרן
חזית אטומה, חישוקים מיוחדים ושיפורים אווירודינמיים/אתר יצרן

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל מתחילה בשיווק ה-EQB, הגרסה החשמלית של ה-GLB. גם הוא יציע תצורת ישיבה ל-7 ובסיס גלגלים של 283 ס"מ, למרות אריזה חיצונית קומפקטית יחסית של 469 ס"מ מפגוש לפגוש.

המראה החיצוני דומה לגרסת הבנזין, אבל עם שינויים מתבקשים לאור ההנעה החשמלית - חזית אטומה, חישוקים שונים ומסיטי רוח לשיפור מקדם הגרר של המכונית. בתא הנוסעים פריסת המסכים המוכרת של מרצדס, כאן אלו שניים בגודל 10.25 אינץ' כל אחד ומערכת השליטה של MBUX. הוא יימכר בשלוש רמות גימור בעלות שמות זהים לאלו של הדגמים החשמליים האחרים במרצדס - אלקטריק כגרסת הכניסה, אלקטריק ארט מעליה וגרסת AMG ליין עם מאפייני עיצוב ספורטיביים.

מרצדס EQB. אתר יצרן
שני מסכים 10.25 אינץ' ומערכת ה-MBUX/אתר יצרן

ברשימת האבזור של גרסת הכניסה יש בין השאר דלת תא מטען חשמלית, חלון שמש, מושבים קדמיים חשמליים, חישוקי 19 אינץ'. רמת הגימור אלקטריק ארט מוסיפה בקרת אקלים מפוצלת לשורה השנייה, מערכת שמע משודרגת, חימום למושבים הקדמיים ועוד. ב-AMG ליין צומחים החישוקים ל-20 אינץ' ויש בולמים אדפטיביים. כל הגרסאות מצוידות בתיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב ב"שטח מת" כולל התרעה על פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרצדס EQB. אתר יצרן
טעינה בעמדה מהירה עד 100 קילוואט/אתר יצרן

הדגם מגיע לישראל בגרסת ה-300, על ההנעה אחראים שני מנועים חשמליים שיוצרים הנעה כפולה והספק משולב 228 כ"ס ו-39.7 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8 שניות. את הכוח מקבל ה-EQB מסוללות 66.5 קוט"ש שלפחות לפי הצהרות היצרנית יישאו אותו למרחק של 423 ק"מ.

המערכת החשמלית שלו תומכת בטעינה של עד 100 קילוואט בעמדות מתאימות. מ-10 ל-80 אחוזים הוא יגיע בהן בתוך 32 דקות. לסוללות, פרי הפיתוח ומייצור עצמי של מרצדס יש אחריות ל-8 שנים או 160 אלף ק"מ.

ה-EQB יתחיל מ-350 אלף שקלים לגרסת האלקטריק, עבור רמת הגימור אלקטריק ארט תוסיפו 40 אלף שקלים ל-390 אלף שקלים וגרסת ה-AMG ליין תעלה 430 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully