וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדגם המחודש של טסלה מודל 3 עשוי להביא גם מחיר מוזל

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 21:58

לפי דיווחים בחו"ל תשיק טסלה בקיץ מתיחת פנים משמעותית ראשונה לאחר 5 שנים, בעקבות התחרות הגוברת בשוק החשמליות. ומה היא תכלול?

מכוניות טסלה/טסלה

טסלה תשיק ברבעון השלישי של 2023 מתיחת פנים ראשונה למודל 3 בן החמש, כתשובה לתחרות הגוברת בשוק, בעיקר מצד חשמליות סיניות.
בסין כבר נאלצה טסלה להוזיל מחירים ב-9%, כדי להתמודד עם ירידה במכירות מודל 3, שנעקפה שם במכירות השנה בידי BYD האן, שהושקה לאחרונה גם בישראל.
בעבר אמר אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, כי החברה תשפר את מכוניותיה באופן קבוע ומתמשך, ולא תפעל לפי הכללים המקובלים בתעשיית הרכב, של אורח חיים מוגבל לדגם, בדרך כלל בין 6 ל-8 שנים, ובאמצע ביצוע מתיחת פנים. טסלה אכן מרבה להשיק יכולות חדשות לדגמיה, לא רק בתחילת שנת דגם כמקובל, כולל סוללות משופרות וטווח מוארך.
אולם התחרות מבחוץ ומבית, כאשר יותר ויותר לקוחות טסלה מעדיפים את דגם הקרוסאובר מודל Y על פני הסדאן, הביא לשינוי המדיניות.
סוכנות רויטרס מדווחת כי מתיחת הפנים תכלול עדכונים קוסמטיים בעיצוב החיצוני, ובתא הנוסעים, בעיקר בסביבת הנהג ובמערכת המולטימדיה. טסלה צפויה למקד מאמצים במהלך גם בהוזלת עלויות הייצור, כאמצעי להגדלת שיעור הרווח על הדגם, ולהוזלת מחירו לצרכן.
דגם הסאלון מודל S היה הראשון מבין דגמי החברה שעבר לפני שנתיים מתיחת פנים משמעותית, שכלל מעבר לגלגל הגה שמזכיר יותר מערכת היגוי של מטוס, שעשויה להגיע כעת גם למודל 3, לצד מסך המולטימדיה המוגדל של ה-S, מה שישדרג את גודל הצג ב-3 מ-15.4 אינץ' ל-17 אינץ'.
הדגם המעודכן ייוצר במקביל גם במפעל טסלה בשנגחאי, שממנו מגיעים כעת המודל 3 לארץ, וגם במפעל האמריקאי בקליפורניה.
טסלה לא אישרה ולא הכחישה את הדיווח.

מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
מודל 3. שינויים עיצוביים קלים/קינן כהן

בישראל: טסלה איבדה את הובלת שוק החשמליות

עלייה במחיר המקומי מ-179 אלף שקל לדגם הבסיס בעת ההשקה בפברואר 2021 ל-225 אלף שקל כעת, הייתה אחת הסיבות להאטה במכירות טסלה בישראל השנה. עם זאת גם בעיות אספקה, עקב סגר קורונה ממושך בשנחאי גרמו לכך, וטסלה מנסה לפצות על כך במשלוחים מוגדלים החודש ובחודש הבא.
מתחילת 2022 מסרה טסלה ישראל כ-4,600 מכוניות חדשות ואיבדה את המקום הראשון בשוק החשמליות לג'ילי הזולה יותר , שמסרה עד כה כ-6,000 דגמי גיאוטמרי C. במקום השלישי מצמצמת במהירות פערים BYD הסינית, שמוכרת בעיקר את דגם האטו 3 (156.5- 165 אלף שקל), וכחודש לאחר תחילת המסירות מסרה כבר כמעט 2,000 מכוניות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סביבת הנהג של מודל S. עשויה להגיע ל-3, כולל ההגה הייחודי

טסלה מודל S סביבת נהג. טסלה,
טסלה מודל S סביבת נהג/טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully