וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורד, הספורטיבי והסופר קרוזר: הכירו את האינדיאנים החדשים

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 6:40

רגע לפני סוף השנה אינדיאן מוסיפה שלוש גרסאות חדשות לדגמים שלה. ה-FTR השרירי והספורטיבי, ה-Pursuit לתיור ארוך טווח וה-Rogue לטהרני הקאסטום

אינדיאן סקאוט Rogue. אתר יצרן
אינדיאן סקאוט Rogue - אגרסיבי וספורטיבי במשפחת הסקאוט/אתר יצרן

ד.ל.ב מוטורספורט, יבואנית אופנועי אינדיאן לישראל מוסיפה שלוש גרסאות חדשות לשבט האינדיאנים שבאולמות התצוגה שלה. שלוש גרסאות שמכוונות לכיוונים שונים לחלוטין אליהם מתפרסת היצרנית.

הראשון מבין השלושה הוא ה-FTR, לא דגם חדש לגמרי, אלא עדכון למי שנמצא איתנו כבר מ-2019 ולמעשה הכיר את הצד הספורטיבי יותר של אינדיאן, כאשר הוא מעלה על נס את ההיסטוריה המפוארת של היצרנית הזו על מסלולי העפר האובאליים באמריקה. העדכונים נוגעים לניהול המנוע, כיול חדש למתלים, חידוד של זווית ההיגוי, תנוחת רכיבה שונה בזכות כידון נמוך יותר ב-40 מ"מ והחלפה לחישוקי 17 אינץ' - מה שאמור לשפר את הזריזות בשינויי כיוון - אחת הביקורות שהיו לנו כלפי ה-FTR במבחן הראשון שלו.

אינדיאן FTR. אתר יצרן
ה-FTR משפר גמישות ומאפייני התנהגות/אתר יצרן

המנוע עצמו נותר ללא שינוי, 1,203 סמ"ק עם 123 סוסים ו-12.2 קג"מ, אבל כן מקבל ניהול מנוע חדש ובכללו אפשרות לכיבוי צילינדר אחורי בעמידה - גם פה, ייתכן מאוד שמדובר בפתרון לבעיה אחרת שהייתה לו - החום הרב שנפלט מהמנוע לירכי הרוכב.

כבעבר, את האופנוע אפשר לקבל בשלל גרסאות, החל מפשוטות יחסית במחיר שמתחיל ב-112 אלף שקלים ועד הגרסאות המאובזרות בכבדות, החל מסכמות צביעה שונות ועד ה-Championship Edition שוחגגת את הניצחונות של אינדיאן על מסלולי הפלאט-טראק ותיוצר ב-400 יחידות בלבד. בין התוספות מפלטי אקרופוביץ', בולמים מתכווננים, חלקי סיבי פחמן, כיסוי מושב מורכב ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אינדיאן סקאוט Rogue. אתר יצרן
אינדיאן סקאוט Rogue תוספות קוסמטיות/אתר יצרן

הגרסה השנייה שנוחתת פה היא הסקאוט Rogue, פה מדובר בעיקר בחבילת עיצוב שמדגישה את הצד האגרסיבי יותר של האופנוע. תנוחת ישיבה נמוכה יחסית, חישוקי 19 אינץ' שחורים ויצוקים כמו גם צביעה שחורה לראשי המנוע, מושב ספורטיבי, מסכת חזית ייחודית לו ועוד.

מבחינת המנוע, אין שינוי, אותו V טווין 1,133 סמ"ק ו-95 כ"ס כמו שתמצאו בשלל גרסאות הסקאוט האחרות.

המחיר של הסקאוט Rogue יעמוד על 114 אלף שקלים.

אינדיאן Pursuit. אתר יצרן
במשקל כבד - Pursuit/אתר יצרן

ולמי שמחפשים אינדיאני למרחקים ארוכים יש מעכשיו באולם התצוגה גם את ה-Pursuit. שעם מיגון רוח, אבזור וחבילת ארגזים מאפשר רכיבות לטווחים רחוקים יותר, מכניס את אינדיאן לעולם הקרוזרים המאובזרים שנשלט בעיקר על ידי כלים כמו הארלי דיווידסון והונדה גולדווינג.

מתחת לכל הגודל הזה יש את מנוע ה-Power Plus, בתצורת V טווין ובנפח 1,768 סמ"ק, עם 120 כ"ס ו-18.1 קג"מ. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם חיישני הטייה של בוש המאפשרים שימוש ב-ABS בהטייה. בנוחות הנסיעה מטפלים בולמים מתכווננים אלקטרונית הנשלטים ממסך המגע ומאפשרים להתאים את השיכוך למשקל וסוג הרכיבה. המסך עצמו בגודל 7 אינץ' מציע גם קישוריות למכשירי אפל ומותאם לישמוש עם כפפות.

מאחורי המשקף הגדול והמתכוונן יש גם ידיות ומושבים מחוממים, ואת הציוד אפשר לשים ב-133 הליטרים של ארגזי אחסון סביב הזנב שלו.

התענוג, כמקובל בכלים כאלו לא זול - 270 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully