וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WEY נכנסת עם דגם מרשים במחיר מפתיע

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 18:48

סמלת, יבואנית WEY, משיקה דגם הראשון של מותג היוקרה הסיני החדש: קרוסאובר פלאג אין מאובזר ובעל טווח רשמי של 146 ק"מ, שיעלה הרבה פחות מהמתחרים הגרמנים ורק מעט יותר מטויוטה ראב4 נטען

wey קופי 01 ראשון יורד מהאוניה בארץ. ללא קרדיט,
הקופי 01 הראשון נפרק מהאוניה בארץ. אם מחירי הפתיחה יישמרו, יגיעו עוד הרבה/ללא קרדיט

אחרי הנהיגה הראשונה בקרוסאובר של WEY אותה ערכנו לא מזמן, הבוקר פגשנו אותו גם בישראל. במסיבת עיתונאים שערכה סמלת, יבואנית המותג לישראל הוצג ה-coffee 01 עם המפרט המקומי המלא שלו ועם המחיר.
אבל לפני כן, כמה מילים על החברה החדשה בשוק. WEY הינה זרוע הפרימיום של ענקית הרכב גרייט וול, אותה אתם אולי זוכרים מהניסיון הקודם לשיווק מוצריה בישראל על ידי חברת המזרח, יבואנית לנד רובר ויגואר, שלא עלה יפה. המותג עצמו שהושק בשנת 2018 פעיל כבר באירופה ואת הקופיי 01 שהושק הבוקר הציגה היצרנית בתערוכת פריז האחרונה.
עם 4.9 מטרים לאורך, רוחב של 1.9 מטרים, גובה של 1.7 מטרים ובסיס גלגלים של 2.9 מטרים, מדובר ברכב נדיב מידות, קליק אחד מעל קיה סורנטו וקצת מתחת ג'נסיס GV80 ודומיהם. אולם בניגוד לנדיבי המידות האחרים, אצלו יש רק 5 מקומות ישיבה. נפח תא המטען צנוע מאוד, כשל משפחתית האצ'בק קומפקטית - 371 ליטרים.

רכב קרוסאובר סיני WEY קופי 01. WEY,
ייתכן שמעצב ה-WEY ראה פעם אודי איטרון. רק אומרים/WEY

סוללה של כמעט 37 קוט"ש

--
על ההנעה של הקופי 01 מופקדים שלושה מנועים; בנזין מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטרים החובר לשני מנועים חשמליים - קדמי ואחורי, כאשר לשלושתם יחד הספק משותף של 476 כ"ס ו-86.4 קג"מ. תיבת הילוכים בת 9 יחסי העברה וההנעה הכפולה בשל המנוע החשמלי האחורי יאיצו אותו ל-100 קמ"ש ב-5 שניות ועד 235 קמ"ש מירביים.
אבל הביצועים המרשימים יותר הם לא בהכרח אלו של 0-100 כמו הטווח החשמלי הנקי שלו שעומד על 146 ק"מ מוצהרים שמספקים סוללות ה-36.7 קוט"ש. המשמעות המעשית היא שעבור הרוב המוחלט של המשתמשים מדובר יהיה בהתנהלות יומיומית כשל רכב חשמלי של ממש ומכל מקום מדובר בנתון גבוה יותר משל כל דגם פלאג אין אחר בשוק. המערכת החשמלית תומכת בטעינת DC של 50 קילוואט שתביא אותה ממצב ריק ל-80 אחוזים ב-53 דקות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רכב קרוסאובר סיני WEY קופי 01. WEY,
רמת אבזור גבוהה, אבל הנדסת האנוש עוד לא ברמה גרמנית/WEY

תצוגה עילית עם מציאות רבודה בדגם היקר

--
הדגם ישווק בשתי רמות גימור, פרימיום תהייה גרסת הכניסה ולקשרי המאובזרת יותר. ורשימת האבזור היא ארוכה בהחלט, בשניהם. מערכת המולטימדיה על מסך 14.6 אינץ', מסך שליטה נוסף של 9 אינץ' למערכות הרכב, לוח מחוונים 9.2 אינץ', הפעלה קולית, תצוגה עילית, מערכת שמע של אינפיניטי, תאורת לד מלאה ואדפטיבית, חימום להגה, שמשות אקוסטיות, מצבי נהיגה, חימום וכיוון חשמלי למושבים הקדמיים והרשימה ממשיכה. רמת הגימור לקשרי תוסיף מערכת חניה עם נסיעה אחורה בתוואי בו נכנסתם לחניה, תצוגה עילית עם מציאות רבודה, חימום גם למושבים האחוריים, עיסוי לקדמיים, וילונות לחלונות האחוריים, גג פנורמי ועוד.
רשימת מערכות הבטיחות כוללת 8 כריות אוויר, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר בתמרון חירום, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב, זיהוי תמרורי מהירות, התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה עם בלימה אוטומטית. ברמת הגימור לקשרי נוספת גם מערכת התרעה נגד שכחת ילדים במכונית. כל אלו מעבר ל-5 כוכבים שקיבל הדגם במבחן הריסוק האירופי.

רכב קרוסאובר סיני WEY קופי 01. WEY, מערכת וואלה!
הישראלים מסתערים על קרוסאוברים סיניים חשמליים עממיים. איך יקבלו פלאג אין יוקרתי?/מערכת וואלה!, WEY

זול יחסית למחירים באירופה

בניגוד להערכות המוקדמות על סמך מחירו באירופה, לפיהן מחיר הדגם יעמוד על כ-350 אלף שקלים. לפחות על סמך המימדים, האבזור וכמובן מערכת ההנעה - היבואנית הצליחה לתמחר את הקופי 01 באופן אגרסיבי ביותר. מחירה של גרסת הכניסה יעמוד על 270 אלף שקלים ואילו גרסת הלקשרי המאובזרת במיוחד תעלה 300 אלף שקלים. אלו מחירים שחופפים כלים כמו קיה סורנטו היברידי או יונדאי סנטה פה דיזל ומכל מקום נמוכים ביותר מ-100 אלף שקלים ממחירי הפתיחה של קרוסאוברי פלאג אין ממותגי היוקרה הגרמנים, החלשים והפחות מאובזרים ממנו. למעשה הקופי 01 הבסיסי יקר רק ב-5,000 שקל מטויוטה ראב4 פלאג אין, מאובזר פחות ועם טווח רשמי של 75 ק"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully