וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלוש שנים ומהפכה אחת, מנכ"לית טסלה ישראל פורשת

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 19:16

עדי גיגי עוברת מיצרנית החשמליות לאוניברסיטת הרווארד. מאז הושקה טסלה בישראל לפני כמעט שנתיים נמסרו יותר מ-12 אלף מודל 3, שהפכה חשמלית הנפוצה בארץ. "דיברו איתי על בטר פלייס ולא שיערו את גודל המהפכה שנחולל פה"

עדי גיגי. יחצ,
גיגי. הייתה אחת הנשים הראשונות שסיימו קורס חובלים בחיל הים/יחצ

עדי גיגי, מי שהקימה את טסלה ישראל וניהלה אותה עד היום, פורשת.

גיגי (39), גדלה בנתניה. בגיל 21 סיימה קורס חובלים כאישה הראשונה שמונתה לקצינת אלקטרוניקה. היא שירתה על ספינת לוחמה, פיקדה על צוות של 20 חיילים והשתחררה בדרגת רב סרן. אחרי השירות, הצטרפה למשרד ראש הממשלה וב-2017 החלה לעבוד בטסלה.

אחרי שנתיים מונתה להקים את טסלה ישראל, במתכונת שאף יצרן רכב לא פעל בארץ לפני כן, של פעילות ישירה ללא יבואן מקומי, וכאשר לצד מערך שירות ותצוגה הקימה החברה עם רשת של עמדות טעינה מהירות והחלה לשווק גם מתקני אגירת אנרגיה.

בפברואר 2021 החלו המכירות. זאת רק לאחר שורת עיכובים בשל הצורך להתאים את הפעילות לרגולציה המקומית, תוך שמשרד התחבורה מצידו מתאים את תקנות התעבורה לקראת הפעילות, עם הגמשת הדרישות מיבואן רכב בתחומי המוסכים והשירות, כמו אישור לראשונה לביצוע טיפולים ברכב באמצעות ניידות שירות בבית הלקוח.

מאז נמסרו לפי נתוני משרד הרישוי יותר מ-12 אלף דגמי טסלה, ומודל 3 של החברה הפכה למכונית החשמלית הנפוצה בארץ, בשנים שבהן זינקו מכירות החשמליות מ-1,500 יחידות ב-2020 ליותר מ-26 אלף השנה.

מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
מודל 3 בתחנת טעינה מהירה של טסלה בישראל. יצרנית הרכב היחידה שהקימה בארץ רשת משלה/קינן כהן

גיגי כתבה הערב כי "ב- 5 בדצמבר 2019, לפני קצת יותר מ- 3 שנים, חזרתי ארצה מארה"ב יחד עם 10 רכבי טסלה שייבאנו והקמנו את טסלה ישראל. זה היה אחרי שנתיים וחצי של עבודה בקודש הקודשים של ההנדסה בטסלה ארה"ב, והבטחתי לחברה שאקדיש את השנים הבאות להבאת טסלה לחוף מבטחים בישראל עד שיגיעו לפה כל המודלים ונבנה קרקע יציבה להצלחתה שנים קדימה.

"חזון הרכבים החשמליים בישראל היה נראה אז כ"כ רחוק, שכל מי שדיבר איתי פה על טסלה עוד הזכיר את גורלה של בטר פלייס, ואלו בוודאי לא שיערו את גודל המהפכה שנחולל פה, לא רק עבור טסלה, אלא עבור מדינה שלמה, עבור כל שוק הרכב הישראלי.

"אחרי 5.5 שנים בטסלה ושלוש שנים מדהימות בהקמת ובניית טסלה ישראל, עם הגעתם לראשונה של מודל S ו-X ארצה החלטתי לסגור מעגל ולהעביר את שרביט המהפכה החשמלית הלאה. זה מרגש לראות רכב שייצרנו ממנו אלפים, ומסרנו ממנו אלפים - נושא לוחית רישוי ישראלית צהובה.

"ומשההבטחה קוימה, בהרגשה שהושג יעד לאומי ראשוני מסוגו מעבר לכל יעד שניתן היה לחלום עליו - החלטתי שהגיע הזמן לעבור הלאה, להתפנות להגשמת מעט חלומות אישיים ומקצועיים חדשים בשנה החדשה שבאה עלינו לטובה. התחנה הראשונה שלי: אוניברסיטת הרווארד בארה"ב.
"אני מתרגשת לראות את לקוחותינו החדשים בשבוע הקרוב במסירות של אס ואיקס, ומודה לכל מי שלקח חלק בהקמת החברה בישראל - הבאנו הרבה אור לישראל ולישראלים יחד".

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully