וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו: כלי חשמלי, 4 גלגלים, 45 קמ"ש ב-25 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 14:13

כמה מאות כלים ראשונים של מיה דיינמיקס הישראלית ירדו מפס הייצור בסין, ויגיעו בשבועות הקרובים לשיווק בארץ. היעד: מקלנועיות עירוניות ועד רכבי טיולים וסיור לכוחות הביטחון

מיה דיינמיקס פור/MIA DYNAMICS

שנתיים וחצי אחרי הקמתה, מיה דיינמיקס מתחילה לייצר את הרכב החשמלי שפיתחה. כמה מאות יחידות ראשונות של ה-Mia Four, הדגם הראשון של החברה, נמסרו השבוע במפעל הייצור בסין למשלוח לארץ.

ההזמנה מהסוכן הישראלי של החברה מאיר אלקטריק, חטיבת הכלים החשמליים של יבואנית וולוו, הונדה ולינק אנד קו, בסך מיליון דולר הייתה גם ההכנסה הראשונה של החברה, שמוזגה ביוני האחרון עם שלד בורסאי ונסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של 72 מיליון שקל. צפי הייצור השנה נאמד בכמה אלפי כלים, לישראל ולשווקים בחו"ל.

הכלים הראשונים במפעל בסין

מיה דיינמיקס פור בפס הייצור. MIA DYNAMICS,
מיה דיינמיקס פור בפס הייצור/MIA DYNAMICS

סוללה מתחלפת

המיה פור שייך לז'אנר כלי המיקרו מוביליטי החשמליים, כמו האיזיריידר הגדול יותר והסיטי טרנספורמר המיועד לתנועה עירונית, שפותחו גם הם בישראל.

כשמו מצויד הפור ב-4 גלגלים, ומיוצר בגרסאות קלנועית לתנועה עירונית, ואז מהירותו מוגבלת ל-12 קמ"ש, רכב טיולים או סיור לכוחות הביטחון ואז הוא מסוגל להגיע ל-45 קמ"ש. סוללת LG במשקל 6 ק"ג מאפשרת טווח רשמי של 50 ק"מ, אך ניתן להחליפה בשטח במהירות ולהאריך את הטווח.

הכלי מפותח בארץ אך הייצור מתבצע ב-HL קורפ בסין. מאיר אלקטריק, שמייבאים גם את הכלים של סגוויי ואת הקטנועים החשמליים של NIO. הכלי נמכר כעת במחיר התחלתי של 25 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully